Remondis systemem CRM firmy more7 Polska

Wdrożony system CRM został dostosowany do potrzeb głównie dwóch działów – Handlowego oraz Logistyki. Dostępne funkcjonalności umożliwiają łatwiejszy i szybszy wgląd w historię kontaktów z klientem, efektywniejszą obsługę dotychczasowych kontrahentów oraz pozyskiwanie kolejnych.
Dodatkowym ułatwieniem dla użytkowników systemu CRM7 w REMONDIS Electrorecycling Sp. z o.o. są automatycznie generowane raporty, które pozwalają na analizę uzyskanych wyników oraz przygotowywanie czytelnych sprawozdań w formie tekstowej lub graficznej.

Podczas wyboru kierowano się 2 głównymi kryteriami. Po pierwsze szukano systemu wyposażonego w mechanizmy pozwalające na generowanie i archiwizowanie ofert kierowanych do klientów. Poza tym warunkiem było efektywne zarządzanie danymi związanymi z pojemnikami na odpady, m.in. terminami ich wymiany. Spośród produktów, które spełniły powyższe kryteria, wybrano system CRM firmy more7 Polska.

Źródło: more7

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top