Blirt S.A. korzysta z systemu INSOFT CRM

INSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft sp. z o.o. wdrożył system Insoft CRM w firmie badawczo-rozwojowej Blirt S.A.
Celem wdrożenia była realizacja następujących założeń:
  • Usystematyzowanie wiedzy o klientach
  • Umożliwienie łatwego i szybkiego dostępu do uporządkowanej informacji o zdarzeniach oraz ich monitorowanie
  • Kontrola nad procesem obsługi klientów aktywnych i potencjalnych
  • Łatwe i sprawne prowadzenie akcji mailingowych.
Oprócz integracji poczty elektronicznej opartej na Lotus Notes z systemem Insoft CRM, uruchomiono komunikator biznesowy Lotus Sametime Entry. Komunikator jest zintegrowany z pocztą elektroniczną i prezentuje w czasie rzeczywistym dostępność innych użytkowników. Cały ruch jest szyfrowany co pozwala na bezpieczną komunikację użytkowników między sobą. Dodatkowy moduł wspomaga działania firmy w zakresie przygotowywania ofert i zamówień bazujących na produktach dobieranych indywidualnie do profilu klienta. Ze względu na wielowalutowość system aktualizuje koszty w oparciu o kursy walut pobierane automatycznie ze stron NBP.

Blirt S.A. jest firmą badawczo-rozwojową, prowadzącą badania i oferującą usługi w zakresie biotechnologii, mikrobiologii, syntezy chemicznej oraz analityki.

Źródło: www.insoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top