Suntech wdroży CRM i Workflow za granicą

Suntech Technologies, podpisała swoją pierwszą umowę. Przedmiotem umowy jest sprzedaż i wdrożenie zintegrowanych systemów Billing, CRM i Workflow dla operatora telekomunikacyjnego Triple Play (telefon, internet, telewizja).

Podpisanie pierwszego międzynarodowego kontraktu to przełomowy moment w historii Suntech. To efekt konsekwentnej realizacji strategii eksportowej. Nasze systemy są postrzegane jako bardzo dobre i konkurencyjne. Mamy długą listę operatorów z całego świata planujących zakup naszych rozwiązań. Nasze zagraniczne doświadczenia rozwijają naszą firmę. Skorzystają na tym klienci krajowi - kupują produkt weryfikowany przez operatorów na całym świecie.” – mówi Piotr Saczuk, prezes Zarządu Suntech S.A.

Suntech Technologies, Inc. z siedzibą w Atlancie, została założona w 2008 roku w celu prowadzenia sprzedaży produktów Suntech na rynku amerykańskim. Oferta produktowa Suntech dla rynku amerykańskiego składa się z systemów: Billing, CRM i Workflow służących do rozliczeń, obsługi klientów i automatyzacji procesów biznesowych oraz Network Inventory przeznaczonego do gromadzenia informacji o sieci telekomunikacyjnej.

Źródło: www.suntech.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top