SAP prezentuje rozwiązanie CRM nowej generacji

 Firma SAP AG =przedstawiła najnowszą wersję rozwiązania SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), ważnego elementu pakietu SAP® Business Suite. Nowy, przełomowy produkt jest prosty w obsłudze, a jednocześnie na tyle funkcjonalny, by umożliwiać rozwiązywanie konkretnych wyzwań biznesowych. Został on zaprojektowany we współpracy z kluczowymi klientami oraz partnerami SAP.


Oprócz nowych funkcji, takich jak: zarządzanie ofertami na bieżąco, zarządzanie promocjami handlowymi, zarządzanie komunikacją w firmach, zarządzanie efektywnością lejka sprzedaży, najnowszą wersję SAP CRM cechuje dynamiczny interfejs użytkownika, który zapewnia użytkownikom prosty dostęp do wszystkich istotnych informacji, a przez to umożliwia lepszą obsługę klientów. Użytkownicy potwierdzają, że wystarczy skorzystać z nowych funkcjonalności Web 2.0 w ramach SAP CRM, aby poznać możliwości unikatowego interfejsu oferowanego w nowym rozwiązaniu.

„Aplikacje CRM nowej generacji będą projektowane z myślą o ekspertach w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta – powiedział Ed Thompson, wybitny analityk, Wiceprezes w firmie Gartner. – Jednak będą one mogły również obsługiwać różne interfejsy użytkownika ze szczególnym naciskiem na przydatność oraz łatwą konfigurację dla wszelkiego rodzaju użytkowników, a także uproszczoną integrację pozwalającą tworzyć kompleksowe procesy skierowane zarówno do użytkowników biznesowych, jak i pracowników działów IT.”

SAP rozwija możliwości rozwiązania CRM – od tradycyjnej automatyzacji zadań do elastycznej platformy przeznaczonej do kompleksowej realizacji procesów biznesowych, sterowanych przez użytkownika. Rozwiązanie SAP CRM zostało zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwić firmom uzyskanie pełnego wglądu w dane klientów. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez organizację Economist Intelligence Unit to właśnie usprawnienie relacji z klientami stanowi jeden z bardziej istotnych czynników udanego wdrożenia strategii CRM. Rozwiązanie SAP CRM pomaga już takim firmom, jak Adobe Systems, Danfoss oraz Intel Corporation rozszerzyć i usprawnić procesy obsługi klienta w środowisku biznesowym pracowników, klientów i partnerów.

Nowe funkcjonalności SAP CRM wspierają rozwój zorientowany na klienta

SAP CRM wprowadza na rynek szereg nowych funkcjonalności w kluczowych obszarach. Dzięki nim firmy będą mogły wyposażyć zespoły w odpowiednie narzędzia, zapewnić sobie zadowolenie klientów oraz rozwinąć działalność.

  • Elastyczna wielokanałowa obsługa klienta – Oprogramowanie SAP® Business Communications Management łączy technologie komunikacji oraz możliwości SAP CRM. Dzięki temu możliwe jest rozszerzenie tradycyjnego sposobu realizacji procesów przez Centrum Obsługi Klienta na całą organizację, w tym na pracowników w terenie oraz ekspertów działających w wielu miejscach.
  • Zwiększenie korzyści z każdej interakcji – Oprogramowanie SAP® Real-Time Offer Management (Zarządzanie Ofertami na Bieżąco)pozwala na usprawnienie kontaktów z klientami i tworzenie korzystnych relacji z nimi.
  • Optymalizacja wydatków na marketing oraz promocję – Firma SAP rozszerzyła rozwiązania Zarządzanie Promocjami Handlowymi (Trade Promotions Management – TPM) oraz Fundusze Marketingowe (Marketing Development Funds – MDF). Dzięki temu klienci będą mogli lepiej wykorzystać wydatki na promocję, a jednocześnie zagwarantować większą przejrzystość kompleksowych procesów związanych z funduszami i należnościami, a także zapewnić szersze możliwości ich kontroli oraz monitorowania.

Adobe korzysta z ulepszonych funkcjonalności SAP CRM

Firma Adobe przystąpiła do upraszczania procesów biznesowych oraz do integracji wszystkich aplikacji biznesowych na jednej wszechstronnej platformie. Adobe wspiera już swoje Centra Obsługi na całym świecie za pomocą SAP CRM 5.0. Teraz postanowiono wykorzystać do realizacji procesów sprzedaży zintegrowane funkcjonalności do automatyzacji działań przedstawicieli handlowych, dostępne w SAP CRM. Firma ta wdraża je u ponad 170 000 klientów – począwszy od zarządzania potencjalnymi szansami sprzedaży, poprzez przypisywanie regionu, zarządzanie klientami i kontaktami, a skończywszy na zarządzaniu szansami.

„Skupiliśmy się na wyborze takiego rozwiązania, które uprości procesy biznesowe oraz umożliwi ich efektywną realizację na zintegrowanej, skalowalnej i elastycznej platformie aplikacyjnej. Pierwsze reakcje na funkcjonalności automatyzacji działań przedstawicieli handlowych firmy SAP są nadzwyczaj pozytywne – stwierdził Colleen Berube, Wiceprezes ds. Aplikacji Biznesowych oraz IT w Adobe. – Otrzymujemy regularne zgłoszenia od naszych klientów CRM, że SAP CRM jest rozwiązaniem doskonałej jakości, które przynosi znaczące korzyści naszej firmie.”

Intel i SAP wspólnie projektują rozwiązanie dla Funduszy Marketingowych (MDF)

Firmy Intel i SAP od wielu lat współpracują przy opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają ich klientom na optymalizację korzyści. Razem projektowały rozwiązanie dla MDF w ramach SAP CRM 2007. Wspólnie zautomatyzowały i usprawniły procesy realizowane w MDF, ulepszając wprowadzanie należności za pomocą Internetu, zgodność z przepisami prawnymi oraz zarządzanie rezerwami. Wspomniane procesy w CRM wiążą się z obsługą należności oraz wypłat w ramach wewnętrznego systemu SAP® Enterprise Resource Planning (Planowanie Zasobów Organizacji – ERP), a także z rozrachunkami z dostawcami. Umożliwia to dostawcom i partnerom efektywne oraz zgodne z przepisami przeprowadzanie transakcji w ramach zarządzania kanałami funduszy marketingowych.
„Firma Intel ma duże doświadczenie we współpracy z wiodącymi na rynku dostawcami, z którymi projektowała rozwiązania dla globalnego rynku elektronicznego – powiedział Daryl Ganas, Dyrektor Generalny ds. Potencjału Klienta, Sprzedaży i Grupy Marketingowej w Intel Corporation. – Kooperacja pomiędzy Intelem i SAP w zakresie CRM jest kolejnym przykładem na to, że obie firmy jednoczą siły, aby wprowadzić na rynek uniwersalne rozwiązanie wzbogacone o innowacyjne platformy Intel. Wspólne prace w zakresie MDF zaowocowały stworzeniem najnowocześniejszej kompleksowej funkcjonalności, która umożliwia naszym klientom całościową obsługę krytycznych procesów biznesowych oraz uzyskanie maksymalnych korzyści.”

Rozwiązanie SAP CRM 2007 dostępne dla klientów

SAP CRM 2007 trafi do klientów w tym miesiącu. Jest już oferowane przez wiodące w branży firmy.

„Najnowsza wersja SAP CRM jest ukierunkowana na rozwój zorientowany na klienta, a jej pojawienie się jest rewolucyjnym wydarzeniem w branży oprogramowania biznesowego – powiedział Bob Stutz, Wiceprezes oraz Dyrektor Generalny ds. Globalnej Strategii i Rozwoju Produktu CRM w SAP. – SAP wypełnia lukę pomiędzy doświadczeniem w korzystaniu z Internetu a aplikacjami biznesowymi.
Rozwiązanie SAP CRM ułatwia realizację procesów CRM i oferuje bogate funkcjonalności, pozwalające na rozróżnienie użytkowników biznesowych, a także wprowadzanie innowacji i zwiększenie elastyczności działań. Dzięki niemu firmy mogą zapewnić pracownikom najlepsze narzędzia, uzyskać pełny wgląd w dane klienta oraz zintensyfikować rozwój.”

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top