CRM w Grupie Wydawniczej INFOR

Implementacja systemu została poprzedzona analizą przedwdrożeniową, której efektem była szczegółowa koncepcja systemu CRM obejmująca opis stanu istniejącego, analizę wymagań oraz projekt funkcjonalny i techniczny uwzględniający wymagane modyfikacje systemu.
Równolegle do prac analityczno-projektowych Qumak-Sekom przygotował infrastrukturę informatyczną (instalacja oraz konfiguracja serwerów MS Active Directory i serwerów MS Exchange).
Kolejne fazy realizacji projektu to przygotowanie specyficznej dla potrzeb klienta funkcjonalności o charakterze biznesowym, instalacja i konfiguracja systemu Microsoft Dynamics CRM oraz migracja danych z innych aplikacji.
W lutym pracę w systemie MS CRM 3.0 rozpoczęło 50 użytkowników – handlowców, telemarketerów oraz pracowników marketingu i promocji. Rozpoczęcie kolejnych etapów wdrożenia planowane jest w drugiej połowie roku. Docelowo powinno ono objąć wszystkie struktury sprzedażowe i marketingowe GW INFOR i prawdopodobnie przekroczy 200 licencji, co będzie plasować projekt wśród największych wdrożeń rozwiązań CRM na rynku polskim.
Jak podkreśla Jakub Rumian, Dyrektor Działu Rozwiązań CRM w Qumak-Sekom S.A i szef projektu wdrożeniowego, Infor "funkcjonuje w bardzo konkurencyjnej branży wydawniczej, charakteryzującej się dynamicznym rozwojem, rosnącym zakresem świadczonych usług i wciąż rosnącą liczbą klientów. Zaproponowane przez Qumak-Sekom rozwiązanie pozwala na optymalizację procesów związanych z zarządzaniem kontaktami z klientami ."
Źródło: www.qumak.pl
Równolegle do prac analityczno-projektowych Qumak-Sekom przygotował infrastrukturę informatyczną (instalacja oraz konfiguracja serwerów MS Active Directory i serwerów MS Exchange).
Kolejne fazy realizacji projektu to przygotowanie specyficznej dla potrzeb klienta funkcjonalności o charakterze biznesowym, instalacja i konfiguracja systemu Microsoft Dynamics CRM oraz migracja danych z innych aplikacji.
W lutym pracę w systemie MS CRM 3.0 rozpoczęło 50 użytkowników – handlowców, telemarketerów oraz pracowników marketingu i promocji. Rozpoczęcie kolejnych etapów wdrożenia planowane jest w drugiej połowie roku. Docelowo powinno ono objąć wszystkie struktury sprzedażowe i marketingowe GW INFOR i prawdopodobnie przekroczy 200 licencji, co będzie plasować projekt wśród największych wdrożeń rozwiązań CRM na rynku polskim.
Jak podkreśla Jakub Rumian, Dyrektor Działu Rozwiązań CRM w Qumak-Sekom S.A i szef projektu wdrożeniowego, Infor "funkcjonuje w bardzo konkurencyjnej branży wydawniczej, charakteryzującej się dynamicznym rozwojem, rosnącym zakresem świadczonych usług i wciąż rosnącą liczbą klientów. Zaproponowane przez Qumak-Sekom rozwiązanie pozwala na optymalizację procesów związanych z zarządzaniem kontaktami z klientami ."
Źródło: www.qumak.pl