System ITCube w kolejnej spółce

ITCube CRMNa początku marca zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w poznańskiej firmie Romwit Ppolska. Pakiet wraz z odpowiednimi modyfikacjami umożliwił realizację procesów biznesowych związanych m.in. z ewidencjonowaniem danych dotyczących kontrahentów oraz historii kontaktów z nimi.


Wdrożenie w firmie Romwit rozbite zostało na trzy etapy. W pierwszym etapie wdrożenia konsultanci ICsolutions, dokonali parametryzacji i konfiguracji systemu, tak aby Klient mógł przystąpić do wstępnego użytkowania produktu. Podczas tego etapu został zainstalowany system ITCube w wersji standardowej, przez co pracownicy mogli zapoznać się z podstawowymi elementami systemu. Równocześnie informatycy ICsolutions pracowali nad stworzeniem nowego modułu przeznaczonego do wykonywania kalkulacji usług firmy Romwit, na bazie których handlowcy będą sporządzać oferty.

Kolejny etap wdrożenia wiązał się z zainstalowaniem nowej funkcjonalności oraz rekonfiguracji systemu. Okazało się, iż należało doprecyzować strukturę grup oraz co za tym idzie model praw i uprawnień. W firmie Romwit istnieje wiele zespołów, których zakres kompetencji jest bardzo różny, więc konsekwentnie musiały mieć dostęp do innych części funkcjonalnych systemu. Etap drugi zakończył się szczegółowymi szkoleniami dla pracowników, po których w pełni potrafili korzystać z systemu ITCube CRM.

Etap trzeci dotyczył dopisywania nowych raportów oraz poszerzania oprogramowania o kolejne moduły. I tak firma Romwit dokupiła moduł SMS usprawniający pracę zdalną ekip serwisowych - pracownicy są powiadamiani o kolejnych zadaniach poprzez SMSy. Równocześnie w spółce został zainstalowany moduł EkstraNet umożliwiający komunikację z zewnętrznymi Partnerami firmy.

Źródło: www.icsolutions.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top