Novitus usprawnia obsługę kluczowych klientów dzięki mySAP CRM

BCCW firmie Novitus zakończyło się wdrożenie sklepu internetowego (Internet Sales Application - ISA) w systemie SAP. Wdrożony element mySAP CRM usprawni zarządzanie procesem sprzedaży do dystrybutorów. Zrealizowany przez BCC projekt, jeden z pierwszych w Polsce z tego zakresu, trwał 4 miesiące.


Sklep internetowy zapewnia partnerom handlowym największego producenta kas fiskalnych w Polsce stały dostęp do aktualnego katalogu produktów wraz z ich cenami, fotografiami i danymi technicznymi. System umożliwia sprawdzenie dostępności danego produktu, stworzenie koszyka zakupów i złożenie zamówienia. Następnie aplikacja generuje cenę uwzględniającą właściwy dla danego dystrybutora rabat. Ponadto, rozwiązanie udostępnia klientom dane o stanie rozliczeń z Novitusem, co pozwala im łatwo zarządzać płatnościami. Wszystko odbywa się w ramach bezpiecznego połączenia WWW.

„Jako firma z sektora nowych technologii, nie wahaliśmy się sięgnąć po innowacyjne rozwiązanie informatyczne – mySAP CRM w zakresie sprzedaży internetowej. Nasz projekt należy do pierwszych w Polsce w tym zakresie” – mówi Krzysztof Mituś, Kierownik Działu Administracji Siecią Komputerową w firmie Novitus.

Zarząd Novitusa zdecydował się rozwinąć nowy kanał dystrybucji ze względu na kluczową rolę sprzedaży przez partnerów handlowych w strategii firmy. Robert Sztaba, szef sprzedaży dystrybucyjnej w firmie Novitus, komentuje: „Nowe rozwiązanie ma istotny wpływ na naszą konkurencyjność. Dzięki tej innowacji obsługa dystrybutorów przebiega sprawniej niż dotychczas, przy mniejszym zaangażowaniu naszego działu handlowego.”

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top