oracle 120Firma Oracle poinformowała, że podpisała umowę przejęcia CrowdTwist, dostawcy czołowego wielokanałowego rozwiązania cloud native do zwiększania lojalności klientów, aby umożliwić przedsiębiorstwom oferowanie klientom spersonalizowanej obsługi. Rozwiązanie udostępnia ponad 100 ścieżek zaangażowania w wersji fabrycznej, zapewniając specjalistom ds. marketingu szybkie korzyści i umożliwiając stworzenie pełniejszego widoku klienta. Po zamknięciu transakcji akwizycji zespół CrowdTwist dołączy do działu Oracle Customer Experience (CX) Cloud.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
W dzisiejszym środowisku wielokanałowej obsługi zatrzymanie klienta ma kluczowe znaczenie dla każdego przedsiębiorstwa, a zdobywanie lojalności to wspólny element wszystkich inicjatyw marketingowych marki. Wiele produktów lojalnościowych oferuje jednak statyczne, jednokanałowe programy typu „punkty za wydatki” przeładowane usługami i dostosowaniami. W związku z tym są one trudne do dostosowania oraz drogie we wdrożeniu i utrzymaniu. Chmurowe rozwiązanie lojalnościowe CrowdTwist udostępnia natomiast dostosowywalne programy dopasowane do potrzeb klienta, umożliwiające oferowanie zniżek, punktów, czy nagród.

Dzięki połączeniu Oracle i CrowdTwist przedsiębiorstwa każdej wielkości będą mogły zapewniać klientom spersonalizowaną obsługę oraz rozszerzać programy lojalnościowe i premiowe w ten sposób, aby nagradzać najbardziej pożądane zachowania klientów.

Połączenie obu firm pozwoli ich klientom:
  • Ściśle połączyć programy lojalnościowe z koordynacją marek i klientów B2C dzięki integracji z Oracle Responsys. 
  • Usprawnić analizy klientów oraz zwiększyć wartość danych z programów lojalnościowych dzięki przyszłej integracji z Oracle CX Unity.
  • Wykorzystać dane dotyczące lojalności i zatrzymania klientów do optymalizacji kampanii marketingowych B2B poprzez rozszerzone integracje z Oracle Eloqua.
  • Uzyskać kompleksowy wgląd w lojalność klientów na poziomie transakcji i sklepu dzięki rozszerzeniu dotychczasowych integracji z czołowymi aplikacjami branżowymi Oracle dla handlu detalicznego, hotelarstwa oraz branży spożywczej.
Oracle dostarcza sprawdzone platformy, które umożliwiają analizę danych w każdym punkcie kontaktu z klientem” — powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes Oracle. „Czołowa platforma lojalnościowa CrowdTwist pozwoli Oracle CX jeszcze lepiej pomagać firmom w budowaniu bardziej wartościowych relacji z ich klientami.


Połączenie z Oracle dobitnie świadczy o tym, że CrowdTwist ma światowej klasy technologię, pracowników i klientów” — powiedział Scott Matthews, dyrektor generalny CrowdTwist. „Nigdzie nie znaleźlibyśmy lepszego partnera do dalszego rozwoju naszego rozwiązania lojalnościowego na wielką skalę.


Źródło: www.oracle.com/pl
 
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top