
Wdrożenie nowego narzędzia CRM w Banku Zachodnim WBK zapewni wyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach, lepsze poznanie potrzeb klienta i jeszcze większe dostosowanie rozwiązań do jego wymagań. To pozwoli bankowi budować silne relacje z naszymi klientami, a także sprawi, że coraz więcej osób i firm będzie wybierało BZ WBK jako swojego partnera w finansach i ubezpieczeniach – mówi Patryk Nowakowski, Dyrektor Obszar Rozwoju CRM i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK.
Jesteśmy przekonani, że dzięki wdrożonemu rozwiązaniu BZ WBK osiągnie zakładane cele i zwiększy zasięg działania, który na dzień dzisiejszy jest już bardzo szeroki – podkreśla Łukasz Grędecki, Dyrektor Produkcji Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w realizowanym przedsięwzięciu to otwarcie nowych możliwości dla kształtowania procesów biznesowych. To także natychmiastowy dostęp do informacji potrzebnych naszym doradcom do jak najlepszej obsługi klienta – podkreśla Jakub Traczuk, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Integracji Systemów w Obszarze Technologii Informacji w BZ WBK.
Wdrożenie Comarch CRM 2.0 w BZ WBK to z jednej strony potwierdzenie innowacyjności i konkurencyjności naszego rozwiązania, a z drugiej – co równie ważne, umocnienie współpracy Comarch z Bankiem Zachodnim WBK – mówi Przemysław Drzymała, Dyrektor Sprzedaży Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.Źródło: www.comarch.pl