Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017.
 

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 


Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR. Ważnym elementem wdrożenia będzie integracja z SAP CRM. W ten sposób powstanie natywnie zintegrowane środowisko, które umożliwi realizację złożonych procesów obsługi klienta po niższych kosztach i w krótszym czasie.
B W związku z transformacją rynku energetycznego na Węgrzech planowane jest, aby w przyszłości SAP Contact Center stał się głównym centrum kontaktowym obsługującym miliony kontaktów miesięcznie.

Źródło: Comtrust

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top