Nowy CRM dla Noble Concierge

Spółka 3e Software House & Interactive Agency na zlecenie Noble Concierge stworzyła nowy system informatyczny klasy CRM wspomagający zarządzanie relacjami z klientami oraz wspierający procesy biznesowe.

Nowopowstały system wykorzystywany jest przez wszystkie działy firmy zapewniając między innymi:

  • rejestrację, przetwarzanie i nadzór przy realizacji zleceń,
  • research marketingowy oraz przeprowadzanie akcji marketingowych (malinigi),
  • rozliczenia z firmami partnerskimi,
  • zarządzanie wspólnym kalendarzem,
  • automatyczne przypominanie o istotnych zdarzeniach
  • integrację z serwisem www


Ekskluzywny charakter usługi Concierge oraz związane z nim bardzo wysokie oczekiwania klientów wymagają niezawodnego systemu wsparcia informatycznego. 

Tworzyliśmy nasz system z myślą o zapewnieniu zespołowi Concierge maksymalnego komfortu w realizacji powierzonych zadań. Mamy świadomość, że zarówno oni jak i my nie możemy pozwolić sobie na najdrobniejsze błędy; czujemy się współodpowiedzialni za jakość świadczonej usługi  - mówi Łukasz Kolczyński, członek zarządu spółki 3e odpowiedzialny za dział Software House.

Celem programu Concierge jest pomoc w różnych sytuacjach życiowych, uprzyjemnianie spędzania wolnego czasu oraz realizacja nietypowych marzeń.  Konsultanci Noble Concierge dostępni są całą dobę, gotowi by zrealizować każde zamówienie: od tych prozaicznych jak rezerwacja stolika w restauracji, do najbardziej wyrafinowanych i pozornie niemożliwych. Więcej informacji o charakterze działalności Noble Concierge można znaleźć na stronie www.nobleconcierge.pl. 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top