Siebel CRM na tabletach iPad

ORACLE - CRMFirma Oracle, kontynuując swoje zaangażowanie w udostępnianie klientom mobilnym otwartych, elastycznych funkcji CRM, poinformowała, że jej rozwiązanie Siebel CRM jest dostępne z poziomu tabletów Apple iPad.

Wykorzystując interfejs programowania REST firmy Oracle (REST API) i otwartą platformę programistyczną Apple iPhone OS SDK użytkownicy systemu Siebel CRM mogą zapewnić łatwy dostęp do jego danych przez iPad.

Siebel CRM na iPad umożliwia firmom dodanie kolejnej opcji do swoich mobilnych rozwiązań CRM, poprawę efektywności współpracy i obniżenie całkowitego kosztu posiadania dzięki bogatszym możliwościom i większej produktywności użytkowników znajdujących się poza biurem i w terenie.

Oracle udostępnia prezentację wideo przykładowej aplikacji zaprojektowanej za pomocą narzędzi REST API i iPhone OS 3.2 SDK, która umożliwia użytkownikom praktyczne zapoznanie się z możliwościami systemu Siebel CRM używanego na platformie iPad.
Oracle daje biznesowi największy wybór mobilnych rozwiązań pozwalających na dostęp do aktualnych, dokładnych informacji CRM — powiedział Anthony Lye, dyrektor działu Oracle CRM. Obsługa tabletu Apple iPad przez system Siebel CRM to kolejny przykład potwierdzający starania firmy Oracle, aby jej klienci otrzymywali nowoczesne rozwiązania CRM na najnowsze urządzenia i dzięki temu mogli lepiej rozwijać swoje przedsiębiorstwa i zwiększać produktywność.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top