System CRM firmy more7 w kolejnej firmie logistycznej

MORE7 - CRM, Zarządza Relacjami z Klientami, CRMEuropegaz to polski operator logistyczny, który już od 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku polskim i zagranicznym. W celu efektywniejszego zarządzania informacjami przepływającymi między oddziałami firmy, mieszczącymi się w Warszawie, Osiecznej k. Leszna oraz Dąbrowie Górniczej, podjęta została decyzja o wdrożeniu zintegrowanego systemu do zarządzania relacjami z klientem. Decyzja o wyborze konkretnej aplikacji nie była łatwa i wymagała szczegółowej weryfikacji rynku CRM.
Długoletnie doświadczenie i maksymalne zaangażowanie w potrzeby klientów sprawiły, że Europegaz zadecydował o wdrożeniu systemu CRM. Jako system charakteryzujący się bogatą funkcjonalnością i łatwą integracją z innymi aplikacjami okazał się jedynym produktem w pełni wychodzącym naprzeciw wymaganiom Klienta. Ułatwia on utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, przyśpiesza przepływ informacji wewnątrz firmy, wspomaga organizację imprez oraz planowanie i realizację działań marketingowych. Aplikacja CRM7 to nowa jakość w kontaktach handlowych, jak również wsparcie w ciągłym poszerzaniu bazy klientów oraz podwyższaniu jakości świadczonych usług.

Nie jest to pierwsze wdrożenie autorskiego programu firmy more7 Polska Sp. z o.o. w branży logistycznej, z systemu korzystają już między innymi Raben, DSV oraz ZTE Radom. Nie bez przyczyny jest to program tak popularny wśród firm logistycznych, umożliwia on uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z klientem oraz pozwala na uporządkowanie informacji wewnątrz niej.

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top