System CRM w Instytucie Rozwoju Biznesu

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiKOMPLUS wdrożył w Instytucie Rozwoju Biznesu system CRM. Zmodyfikowany do indywidualnych wymagań CRM pozwala na zarządzanie bazą danych Klientów, planowanie wszelkich działań związanych z prowadzeniem projektów szkoleniowych zarówno otwartych, jak i zamkniętych.
CRM umożliwia sprawne kierowanie zespołem merytorycznym, przypisywanym do odpowiednich projektów szkoleniowych. Użytkownicy systemu zakładając projekt mogą charakteryzować go odpowiednimi parametrami, dobierać pasujące do ilości uczestników miejsca szkoleniowe, jak również dodawać adekwatne do tematu projektu materiały szkoleniowe.

System CRM pozwala również na prowadzenie bazy wiedzy, która jest pomocą w codziennej pracy użytkowników, jak też przeprowadzanie e-mailingowych akcji marketingowych.

IRB - Instytut Rozwoju Biznesu - oferuje szkolenia z branży marketing i obsługa klienta, sprzedaż oraz szkolenia biznesowe i finansowe.

Instytut Rozwoju Biznesu łączy najlepsze praktyki biznesowe z najnowszą wiedzą naukową i działalnością badawczą, tworzy nowoczesne rozwiązania dla organizacji w dziedzinie zarządzania.

Źródło: www.komplus.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top