update CRM z SALESmanago Marketing Automation

update - CRMupdate CRM, polski oddział jednego z największych europejskich producentów systemów CRM nawiązał współpracę z SALESmanago Marketing Automation. Z badań przeprowadzonych przez Nuclear Research wynika, że integracja systemu CRM z systemem Marketing Automation przynosi statystycznie wzrost ROI z wdrożenia CRM o 14,5 %.

Nuclear Research przeprowadził badania na grupie 223 firm, które wdrożyły jednocześnie systemy zarządzania relacjami z klientem typu CRM oraz systemy automatyzujące marketing. Oprócz wspomnianego wyżej wzrostu ROI, dzięki integracji systemu CRM z Marketing Automation całkowite koszty ponoszone na marketing zmalały jednocześnie średnio o 12,2%.

Współpraca pomiędzy update CRM a SALESmanago ma się opierać o wspólne działania sprzedażowe, jak również integrację technologiczną rozwiązań. Dzięki temu klienci korzystający z nowej generacji systemu update.CRM otrzymają pełną informację o zachowaniu kontaktów i leadów na stronie WWW, a także pełne profile behawioralne do wykorzystania w procesach sprzedażowych. Równocześnie w SALESmanago będą prowadzone automatyczne personalizowane działania marketingowe i kampanie nakierowane na dojrzewanie leadów w kanale e-Mail Marketing, SMS, Call Center oraz w postaci dynamicznej personalizowanej treści na stronie WWW.

Z rozwiązań CRM oferowanych przez firmę update korzysta 200 000 użytkowników z 1700 firm na całym świecie. W Polsce do klientów należą m.in.: KIR, Legrand, Mettler Toledo, Perlan Technologies, Stomil Sanok, Trodat, TUI, Sodexo Pass Polska, TVN, Stroer, Gruner+Jahr, Goldbach Audience czy Wydawnictwo Nowa Era.

SALESmanago to polski system i największa w Europie Centralnej platforma do automatyzacji marketingu, z której korzysta ponad 500 firm w Polsce i zagranicą m in. Eurolot, Getin Bank, Rainbow Tours, Jean Louis David, Multikino i liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top