Dziesięciotysięczne wdrożenie ERP

SAPFirma SAP ogłosiła dzisiaj, że pozyskała dziesięciotysięcznego klienta SAP® Business One na światowym rynku. SAP® Business One to zintegrowane rozwiązanie  klasy ERP przeznaczone dla małych i średnich firm, jego premiera międzynarodowa miała miejsce w 2003 r. Zdobycie dziesięciotysięcznego klienta potwierdza potencjał, jakim dysponuje SAP wobec zapotrzebowania szybko rozwijającego się rynku małych i średnich firm (MŚP). Jest to także potwierdzenie szybkiego rozwoju filii SAP w Indiach. Biuro to rozpoczęło działalność w 1996 roku i od tego czasu pozyskało prawie 1 000 klientów, w tym 520 z sektora małych i średnich firm.

Rajiv Plastics Industries – wiodący producent plastikowych opakowań na artykuły spożywcze oraz tworzyw konstrukcyjnych z siedzibą w Bombaju, w Indiach – wybrał rozwiązanie SAP Business One w celu zapewnienia sobie skonsolidowanego źródła informacji o krytycznym znaczeniu dla prowadzonej działalności, zwiększenia przejrzystości danych oraz efektywniejszego zarządzania realizowanymi operacjami. Informacja ta została ogłoszona podczas konferencji SAP World Tour w Bombaju, w Indiach, która odbyła się w dniach od 14 do 16 czerwca 2006 roku i zbiegła się z imprezą SAP Summit ’06, w której udział wzięło ponad 2 000 klientów, partnerów oraz ich pracowników – w tym także kadra zarządzająca firm SAP oraz Rajiv Plastics.

Osiągnięty kamień milowy na drodze do pozyskiwania klientów powoduje dalsze wzmocnienie pozycji SAP w branży małych i średnich firm. Sektor ten stanowi jeden ze strategicznych obszarów przyszłego rozwoju SAP. Oferta SAP dla tego rynku obejmuje dwa produkty – rozwiązania SAP Business One oraz mySAP™ All-in-One, wykorzystywane już przez około 17 800 klientów z małych i średnich firm. Są oni obsługiwani przez światową sieć niemal 2 000 wykwalifikowanych partnerów.

„Małe i średnie firmy czerpią korzyści z zastosowania aplikacji do zarządzania organizacją, gdyż podczas podejmowania ważnych decyzji biznesowych nie muszą już polegać na wykorzystaniu różnorodnych pakietów tworzących poszczególne składniki – takie jak rachunkowość, gospodarka zapasami i inne – czy też z arkuszy kalkulacyjnych – stwierdził Robert P. Anderson, wiceprezes ds. badań w firmie Gartner. – Darzą one zaufaniem globalnych dostawców, którzy nie tylko oferują aplikacje, lecz także gwarantują trwałe partnerstwo, bezpieczeństwo inwestycji w długim okresie oraz obecność na rynku lokalnym za pośrednictwem sieci certyfikowanych partnerów.”

Rajiv Plastics rozszerzy zastosowanie SAP Business One na kolejne biura sprzedaży

W Rajiv Plastics podjęto decyzję o tym, że SAP Business One zastąpi niespełniające już wymogów rozwiązanie stosowane dotychczas w biurach sprzedaży w Bombaju oraz Silvassa. Ma to na celu optymalizację środowiska IT, które tworzyły dotąd odizolowane aplikacje, co powodowało opóźnienie przepływu informacji oraz uniemożliwiało szybkie i efektywne podejmowanie decyzji. Rajiv Plastics rozpocznie wykorzystywanie rozwiązania od 10 użytkowników i wdroży dodatkowych 10 licencji. Rozważa także wprowadzenie Business One w kolejnych trzech biurach sprzedaży na terenie Indii. Dostawcą rozwiązania jest w tym przypadku firma HP – jeden z partnerów sprzedaży SAP Business One w Indiach. 

„Dzięki zastosowaniu SAP Business One mamy dostęp do dokładnych i zintegrowanych informacji pochodzących z różnych działów, co pomaga nam w zarządzaniu oraz umożliwia natychmiastową reakcję na wymogi klientów oraz rynku – stwierdził Manish Minocha, dyrektor Rajiv Plastics Industries. – W trakcie porównywania SAP Business One z ofertami innych dostawców rozwiązanie to okazało się lepsze ze względu na zastosowanie technologii z możliwością adaptacji, gwarantującej prostą konfigurację, a także wydajność oraz szeroki zakres funkcjonalności.”

Duże zapotrzebowanie na rozwiązania dla MŚP na rynku indyjskim

HP – od września 2005 roku partner w sprzedaży SAP Business One na terenie Indii – wykonał Rajiv Plastics prace konsultingowe przed wdrożeniem, a także przygotował konfigurację rozwiązania. HP jest także odpowiedzialny za szkolenia użytkowników.

„W HP obserwujemy rosnące zapotrzebowania na SAP Business One wynikające z faktu, że jest to rozwiązanie łatwe w obsłudze oraz wysoce elastyczne – stwierdził Urs Renggli, dyrektor ds. rynku małych i średnich firm w Technology Solutions Group, HP. – SAP udostępnia nam jako swoim partnerom narzędzia potrzebne, aby wdrożyć rozwiązanie i zapewnić maksymalne bezpieczeństwo inwestycji klientów.”

To przystępne cenowo rozwiązanie do zarządzania zostało opracowane dla małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających od 10 do 100 pracowników. SAP udostępnia SAP Business One w ponad 40 wersjach krajowych i dostarcza poprzez sieć 1 200 partnerów wyspecjalizowanych w sprzedaży, implementacji oraz serwisie rozwiązania. SAP Business One to wysoce elastyczna platforma spełniająca wymogi związane z zarządzaniem podstawową działalnością firm. Spełnia także specjalistyczne potrzeby różnych branż. Dostępna jest bowiem coraz szersza oferta już ponad 250 płynnie zintegrowanych rozszerzeń do rozwiązania, które zostały opracowane przez sieć partnerów z grupy niezależnych dostawców oprogramowania.
„Pozyskanie 10 tysięcy klientów w ciągu zaledwie trzech lat świadczy o korzyściach, jakie daje SAP Business One oraz o sukcesie naszych partnerów handlowych – stwierdziła Donna Troy, wiceprezes globalnej organizacji ds. MŚP i sprzedaży pośredniej (Global SME Indirect Channels), SAP AG. – Odniesienie tego sukcesu było szczególnym wyzwaniem z uwagi na to, że działalność SAP zakłada długotrwałe partnerstwo z klientami, a nie jedynie samą sprzedaż. Z tym większą przyjemnością odnotowujemy zdobycie 10-tysięcznego klienta SAP Business One na dynamicznie rozwijającym się rynku indyjskim, na którym dostrzegamy duże zainteresowanie naszymi rozwiązaniami dla małych i średnich firm, zarówno ze strony klientów, jak i stale rozszerzającej się rzeszy partnerów handlowych.”

Źródło: www.erp-view.pl
Źródło:

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top