
Planowanie i zarządzanie zapasami w chmurze wdrożone w zaledwie 13 tygodni
Inwestycja w rozwiązanie Oracle pozwala lepiej dostosować nasz biznes w celu zaspokojenia popytu klientów, dzięki zawsze optymalnemu asortymentowi, który jest dostępny wszędzie tam, gdzie nasi klienci zdecydują się na zakupy – powiedział Szymon Dąbrowski, dyrektor handlowy w eobuwie.pl S.A.
Dzięki nowej usłudze w chmurze możemy usprawnić planowanie w wielu kanałach, rynkach i segmentach klientów, aby lepiej wspierać naszą rozwijającą się działalność. Planiści mogą proaktywnie zarządzać procesami zakupowymi dzięki Oracle Retail Merchandise Financial Planning” – dodaje Wiktor Miernik-Zdanowicz, dyrektor operacyjny w eobuwie.pl. Naszym celem jest poświęcać mniej czasu na ręczne zestawianie danych, a więcej na analizę i identyfikację możliwości polepszania rentowności biznesu.
Firma eobuwie.pl wybrała rozwiązanie Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service działające na platformie Oracle Cloud Infrastructure ze względu na wyjątkowe możliwości planowania asortymentu powiązane z aktualnymi trendami oraz udokumentowane doświadczenie na rynku. Wdrożenie było wspierane przez należącą do sieci Oracle PartnerNetwork firmę Pronos, która wykazała się doskonałą znajomością lokalnego rynku, kompetencjami w zakresie rozwiązań Oracle i możliwościami obsługi językowej. Wykorzystując podejście lean delivery, eobuwie.pl i Pronos z powodzeniem wdrożyły nową usługę Oracle w chmurze w zaledwie 13 tygodni.
Zespoły IT i biznesowe mogą teraz współpracować w ramach scentralizowanego procesu planowania, aby dostarczać dokładniejsze inwentaryzacje na podstawie wspólnej wersji danych. W rezultacie spodziewamy się, że nasz klient poprawi marże dzięki dokładniejszym przecenom i optymalizacji zapasów na koniec sezonu – powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezes Pronos.
Nasze rozwiązanie SaaS zapewnia firmom handlowym - takim jak eobuwie.pl, spójną ścieżkę wdrażania najnowszych innowacji w zakresie planowania sprzedaży detalicznej” - powiedział Mike Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Oracle Retail. „Inwestując w Oracle Cloud, eobuwie.pl może lepiej skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, jednocześnie wykorzystując wbudowaną moc uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, aby ulepszyć sposób planowania i zarządzania swoimi produktami.
Źródło: www.oracle.com/pl