oracle 120Lotnisko Heathrow zakończyło największą transformację biznesową w swojej 75-letniej historii, wdrażając aplikacje Oracle Fusion Cloud. Współpracując z partnerem Capgemini, firma Oracle pomogła najbardziej ruchliwemu portowi lotniczemu w Europie zmodernizować kluczowe operacje kadrowe i finansowe, przenieść starzejącą się infrastrukturę do modelu cyfrowego i wspierać efektywny wzrost.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Program transformacji realizowany przez Capgemini i Oracle Consulting jest podstawowym elementem strategii Heathrow, której celem jest modernizacja kluczowych operacji, cyfryzacja starzejącej się 20-letniej infrastruktury i wspieranie efektywnego wzrostu podczas wychodzenia z pandemii. Długoterminowe cele Heathrow obejmują odzyskanie 80 milionów pasażerów rocznie, których lotnisko obsługiwało przed pandemią w 2019 roku. Inwestycja Heathrow w Oracle Cloud pomoże firmie w odpowiednim wspieraniu pasażerów i zapewni nowoczesną platformę, pozwalającą sprostać przyszłemu wzrostowi.

Oracle Cloud HCM i Oracle Cloud ERP współpracują ze sobą, aby zapewnić płynny, zintegrowany zestaw kompleksowych procesów biznesowych we wszystkich funkcjach HR i finansów. Wszystko to – począwszy od cyklu życia pracownika, aż po zakupy i generowanie przychodów, zostało zebrane w jednym ujednoliconym środowisku, dzięki czemu lotnisko może korzystać z automatyzacji, lepszego podejmowania decyzji i zwiększonej wydajności operacyjnej.

Przejście do chmury to znaczące przedsięwzięcie. Jest to świadectwo silnego i opartego na współpracy partnerstwa, które zostało zbudowane między Capgemini oraz Heathrow i dzięki któremu byliśmy w stanie bezproblemowo zmodernizować tak złożoną infrastrukturę IT w czasie, gdy zachodzą tak znaczące zmiany w branży lotniczej” – powiedział Steve Baldwin, Account Director w Capgemini. „Odkąd program został uruchomiony, Heathrow osiągnął już znaczące korzyści dzięki optymalizacji IT, w tym możliwości zapewnienia lepszych doświadczeń użytkownika dla swoich pracowników.


Z powodu pandemii musieliśmy dokładnie przemyśleć, w jaki sposób będziemy się organizować, podejmować decyzje i jak utrzymamy wszystkich w kontakcie na odległość” – powiedział Stephen Williams, dyrektor programu transformacji Lotniska Heathrow. „Nasza branża została poważnie dotknięta pandemią. Mieliśmy ogromne zakłócenia, utratę zasobów i straciliśmy też wielu kolegów; ale pomimo to wciąż mieliśmy do dotrzymania newralgiczny dla biznesu termin. Wszyscy z Zarządu, Zespołu Wykonawczego i całej organizacji zjednoczyli się dla realizacji programu. Teraz w pełni zdajemy sobie sprawę z fantastycznych możliwości i korzyści, jakie może zapewnić nowa platforma Oracle Cloud.


Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top