Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Nowe technologie, czy tego chcemy czy nie, wkroczyły do naszego życia prywatnego (śmiem twierdzić, że z wielką przyjemnością je w większości przypadków do naszego życia zaprosiliśmy). Natomiast czy tak samo chętnie zapraszamy je do naszego życia zawodowego?

REKLAMA:
snt ile kosztuje wdrozenie erp
 
Poznajcie Państwo proszę naszego bohatera – Pana Marka. Pan Marek jest właścicielem kilkunastoosobowej firmy zajmującej się sprzedażą produktów wyprodukowanych przez siebie jak i dystrybucją produktów, które kupuje od zewnętrznych partnerów biznesowych. Posiada on kilka sklepów stacjonarnych, które służą jako wizytówki ich produktów oraz sieć pracowników terenowych (sprzedawców), którzy jeżdżą z ofertą do najdalszych zakątków kraju. Pan Marek również nawiązał kontakty zagraniczne – kupuje produkty z zagranicy i odsprzedaje je w kraju i zastanawia się nad otwarciem punktu poza granicami kraju.

Prywatnie Pan Marek jest ogromnym fanem nowych technologii ponieważ wie, że te ułatwiają i uprzyjemniają mu życie. I tak może się on pochwalić inteligentnym domem, który jest ciepły w zimie oraz chłodny w letnie dni, z zawsze opłaconymi rachunkami oraz zawsze posprzątany. Pan Marek ponadto posiada inteligentny samochód, który wyposażony jest w wiele czujników, poduszek oraz systemów bezpieczeństwa. Ponadto od zawsze wykorzystywał smartphony, ponieważ chce być zawsze na bieżąco, a w wolnych chwilach dokształca się oraz pogłębia swoją wiedzę z zakresu wędkarstwa – przynajmniej dwa razy do roku lata z przyjaciółmi na wyprawy do Skandynawii, aby testować nowe, inteligentne przynęty oraz inne zdobycze nowej wędkarskiej technologii.

Pan Marek również wie, że aby być konkurencyjnym w jakże zmieniającym się krajobrazie biznesowym, trzeba być 2 kroki przed konkurencją – zarówno w sferze obsługi klienta ale i również zapewnić pracownikom nowoczesne stanowisko pracy. Chciałby, aby jego pracownicy, którzy działają zarówno w biurze jak i w terenie, mogli w każdej chwili mieć dostęp do krytycznych systemów takich jak system ERP czy CRM, żeby mogli skupić się na budowaniu relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi, a nie na zastanawianiu się na kiedy mają dostarczyć plan sprzedażowy, w którym miejscu są z jego realizacją, co się dzieje z reklamacjami lub czy już zmienili parametr na danym zamówieniu. Tym wszystkim, czyli m.in. elementami powtarzalnymi powinny zajmować się za nich maszyny, a przede wszystkim zawarta w nich inteligencja wspierająca pracę ludzi.

W erze transformacji cyfrowych zmiana staje się standardem, a bycie na fali tej zmiany jest równoznaczne z odnoszeniem sukcesów firm, które razem z duchem zmiany podążają. Tak samo jak komputer, a przede wszystkim internet zmieniły nasz sposób pracy oraz otworzyły nieograniczone możliwości uczestnictwa w globalnej wiosce – które aktualnie są standardem – tak samo krokiem milowym w prowadzenia biznesu stają się rozwiązania chmurowe takie jak Microsoft Dynamics 365 Business Central. Rozwiązanie to (rozwiązanie z rodziny systemów ERP) zostało napisane jako rozwiązanie w pełni chmurowe, skalowalne, dostępne w dowolnym miejscu i czasie na całym globie, naszpikowane nowoczesnymi technologiami jak np. sztuczna inteligencja (AI).

To co oferuje rozwiązanie Dynamics 365 Business Central to przede wszystkim:

Biznes bez podejścia silosowego (zasada wszystko-w-jednym) – czyli wszystkie działy (sprzedaż, obsługa klienta, księgowość), które są niezbędne do prowadzenia biznesu w jednym miejscu, dostępne dla wszystkich z możliwością analizowania całej organizacji w prosty, jednolity sposób.

Inteligentne podpowiedzi – możliwość podejmowania jeszcze lepszych decyzji biznesowych dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz możliwości analizowania wszystkich zależności pomiędzy danymi oraz procesami na wskroś całej organizacji.

Dzięki w pełni chmurowemu środowisku, Business Central pozwala ruszyć szybko (wdrożyć mały, najbardziej newralgiczny lub ten dający największą korzyść biznesową) i czerpać korzyści już od samego początku wykorzystywania rozwiązania. Dzięki możliwości wykorzystania do tego znajomych rozwiązań takich jak Outlook czy Word/Excel czas wdrożenia pracowników jest jeszcze krótszy.

W jaki sposób system Dynamics 365 jest w stanie wspomóc biznes Pana Marka? Kilka elementów (ciężko byłoby wymienić wszystkie korzyści jakie dostarcza Dynamics 365 Business Central) to między innymi:
  • możliwość dostarczenia pracownikom nowoczesnego narzędzia wszystko-w-jednym pozwalającego pracować na komputerach stacjonarnych, smartfonach, tabletach zarówno z przeglądarki jak i systemu Outlook czy aplikacji mobilnej i dającej możliwość realizacji procesów zgodnych ze standardami organizacji
  • możliwość wykorzystania podczas pracy sztucznej inteligencji. Zawarte w aplikacji elementy AI pozwalają podpowiadać użytkownikom najlepsze kolejne działania sprzedaży czy obsługi klienta a osobom zarządzającym biznesem kierunki w jakim biznes powinien być rozwijany
  • dzięki chmurowemu dołączanie kolejnych elementów (modułów) aplikacji, ekspansja poza granice kraju staje się jeszcze prostsze i daje możliwie szybką możliwość korzystania z tych elementów

Rozwiązanie Microsoft Dynamics 365 Business Central adresuje wszystkie potrzeby przedsiębiorstwa takie jak m.in sprzedaż, obsługę klienta, finanse, księgowość, a dzięki podejściu modułowemu pozwala również odpowiedzieć na potrzeby w zależności od branży (wsparcie projektowe, produkcję czy dystrybucję). Dzięki podejściu wieloplatformowemu, możemy korzystać z niego na dowolnym urządzeniu, a dzięki przenikaniu z się z innymi aplikacjami biznesowymi takimi jak pakiet Office, nawet z systemu Outlook.

Panu Markowi podoba się wizja posiadania nowoczesnego rozwiązania, które będzie realnym wsparciem dla pracowników – ich wirtualnym asystentem. Ponadto wizja dostępu do swojego biznesu online, nawet podczas łowienia ryb w Skandynawii, i możliwość podejmowania decyzji z łódki jest niesamowicie kusząca. Jak wiadomo – każdy szef jest w 120% zaangażowany w działanie i prowadzenie swojego biznesu.

Źródło: www.microsoft.com/pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner

  • Greenfit obniz koszt wdrozenia