Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Fabryka Mebli Liwex jest to firma rodzinna, której początki sięgają roku 1981. W 1996 roku rozpoczął się eksport naszych produktów do Holandii, a następnie do Francji i Republiki Gwinei w Afryce Środkowej. W kolejnych latach fabryka nawiązywała współpracę z prestiżowymi markami z Europy zachodniej i środkowej produkując dla nich OEM. W 2000 roku podjęliśmy się budowy nowej fabryki w Zagórzu, gdzie aktualnie znajduje się nasza siedziba.


REKLAMA:
snt ile kosztuje wdrozenie erp
 
 
W chwili obecnej zatrudniamy ponad sto osób oraz specjalizujemy się w produkcji mebli dla dzieci oraz młodzieży, łóżeczek dziecięcych oraz kołysek dla niemowląt.

Produkowane przez nas wyroby obecnie znajdują nabywców w Polsce, Niemczech, Irlandii, Francji, Belgii, Holandii, Szwajcarii, Hiszpanii czy Rosji.

Aby sprostać wyzwaniom rynkowym nasza firma potrzebowała profesjonalnego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Po dogłębnej analizie rynkowej wybraliśmy program sBiznes®, który pozwala nam obecnie realizować wewnętrzne procesy sprawniej i efektywniej dzięki poprawie zarządzania poszczególnymi obszarami. Korzyści z implementacji programu są duże i jesteśmy zadowoleni z wyboru jaki dokonaliśmy – mówi współwłaścicielka firmy Pani Lidia Szarzyńska, która w dużej mierze koordynowała proces wyboru oraz wdrożenia programu ze strony firmy Liwex.


Wdrożenie systemu przebiegło sprawnie i bezproblemowo podkreśla rozmówczyni. Implementacja programu pozwoliła na zoptymalizowanie i zautomatyzowanie procesów przebiegających w naszej firmie w obszarze produkcji, księgowości, logistyki czy zasobów ludzkich. Korzyści z automatyzacji procesów przy pomocy programu sBiznes® są istotne bowiem program znacząco usprawnił zarządzanie przedsiębiorstwem, co spowodowało poprawę zarządzania finansami oraz zasobami ludzkimi w firmie. Wdrożenie programu, przełożyło się także na poprawę komunikacji wewnątrz firmy.

Źródło: www.sbiznes.pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner

  • Greenfit obniz koszt wdrozenia