Platforma Infor Coleman AI rekomenduje części zamienne w Combilift
Infor poinformował, że Combilift korzysta z rekomendacji części zamiennych uzyskiwanych za pośrednictwem opracowanej przez Infor platformy Coleman AI, w połączeniu z systemem Infor CloudSuite Industrial. Celem jest wydłużenie czasu sprawnego działania wózków i poprawa obsługi klienta przy jednoczesnym zwiększeniu zadowolenia pracowników.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
W ciągu 60 dni od wdrożenia rozwiązania, Combilift odnotował 30-procentowy wzrost liczby przypadków skutecznej naprawy sprzętu już podczas pierwszej wizyty serwisan-tów, 40-procentową redukcję kosztów prac serwisowych i 30-procentowy wzrost przychodów w przeliczeniu na transakcję.

Wiedzieliśmy, że w przypadku nowo zatrudnionych i mniej doświadczonych pracowników w dziale części tracimy możliwość uzyskania przychodów z powodu przygotowywania niedokładnych wycen – przyznaje Kenny Gilmore, globalny menadżer ds. części w Combilift. – Na przykład jeżeli klient potrzebuje pompy wodnej, przeszkolony pracownik wie, że trzeba dodać również uszczelkę. Ale nowy pracownik nie będzie tego wiedział, a klient będzie musiał pójść do innego dostawcy i kupić uszczelkę. Cieszymy się, że system rekomendujący części staje się coraz inteligentniejszy, dzięki czemu możemy uzyskiwać większe przychody i usuwać usterki już podczas pierwszej wizyty serwisantów – ku zadowoleniu naszych klientów.


Combilift z centralą w Monaghan w Irlandii i siedzibą w Ameryce Północnej w Greensboro posiada w eksploatacji 60 tys. wózków, które zaspokajają potrzeby klientów z różnych branż. Zarządzanie i obsługa serwisowa tak zróżnicowanej floty wózków jest skomp-likowanym procesem, który wymaga wiedzy pozwalającej na przygotowanie dokładnej wyceny właściwego zestawu części, aby zapewnić skuteczną naprawę sprzętu już podczas pierwszej wizyty serwisantów.

Firma zaczęła korzystać z Coleman AI, zintegrowanej platformy opracowanej przez Infor (w połączeniu z systemem Infor CloudSuite Industrial) w celu dalszej poprawy obsługi klienta i zwiększenia komfortu pracy pracowników. System AI, wykorzystując dane historyczne z trzech lat, generuje właściwe zestawy części na potrzeby wycen. Combilift szybko się rozwija. Platforma Coleman AI nie tylko poprawia wydajność i dokładność rekomendowania właściwych zestawów części, lecz także usprawnia proces sporządzania wycen, zmniejszając w ten sposób stres po stronie pracowników i zapewniając skuteczną naprawę sprzętu już podczas pierwszej wizyty serwisantów.

Nasz globalny dział części ustalał ceny i zestawy części potrzebnych do naprawy wózka w ramach opartego na wiedzy procesu ręcznego – opowiada Kenny Gilmore. – Taka metoda nie zawsze jest dokładna i spójna, zwłaszcza w przypadku mniej doświadczonego personelu. Przy globalnych brakach kadrowych trudno jest znaleźć przeszkolonych pracowników, ale dzięki Coleman AI możemy szkolić system, a on z kolei może szkolić nas.


Rekomendacje części proponowane przez platformę Coleman AI wyświetlane są bezpośrednio na ekranie estymatora części w systemie Infor CloudSuite Industrial. Oprócz umożliwienia szybkiego przygotowywania dokładniejszych wycen, system rekomendowania części pomaga Combilift realizować zlecenia serwisowe o 30 proc. szybciej, jak również pozwala pracownikom na ustalanie części potrzebnych w danym zgłoszeniu serwisowym o 75 proc. szybciej (w ciągu 5 minut, a wcześniej trwało to 20 minut). Kenny Gilmore podkreśla, że dzięki platformie Coleman AI pracownicy są bardziej produktywni i lepiej obsługują klientów.

Opracowana przez Infor platforma jest podstawą systemu Infor CloudSuite Industrial. Rozszerza system ERP o zintegrowane usługi, takie jak AI, Data Lake, analityka i strony główne Infor. Oprócz wykorzystywania platformy Coleman AI w celu zwiększenia wydajności pracy działu części, Combilift wykorzystuje strony główne Infor, aby zapewnić większą wydajność pracy działu produkcji odpowiedzialnego za kluczowe wskaźniki wydajności.

Fearghal McCorriston, globalny menadżer ds. IT w Combilift już myśli o przyszłości. Podkreśla, że jedną z kluczowych inicjatyw firmy będzie monitorowanie wydajności dos-tawców za pomocą platformy Coleman AI w celu usprawnienia łańcucha dostaw i zagwarantowania, że części będą docierały na czas, aby dotrzymać terminów ustalo-nych w planach produkcji.

Źródło: Infor

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top