Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
loading...
Firma BRITA, będąca jednym z globalnych liderów w branży optymalizacji wody pitnej, wybrała kompleksowe rozwiązanie IFS do zarządzania obsługą serwisową, obejmujące zarządzanie serwisem w terenie, harmonogramowanie i planowanie alokacji personelu oraz kontakty z klientami.

irmie BRITA zależy na zapewnieniu klientom wyjątkowej obsługi, która jest jej głównym wyróżnikiem na rynku. Aby móc zostać globalnym liderem rynku, firma potrzebowała kompleksowego rozwiązania do zarządzania serwisem, które pozwoliłoby zapewnić klientom stałą wysoką jakość obsługi na całym świecie przy jednoczesnym zagwarantowaniu wydajności personelu i dokładności danych.

W wyniku przetargu, w którym wzięło udział kilku dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw, BRITA wybrała rozwiązanie IFS ze względu na jego szerokie funkcje zarządzania serwisem w terenie oraz natywną integrację z funkcjami harmonogramowania i planowania alokacji personelu.

Centralne rozwiązanie IFS połączy w sobie szereg procesów ręcznych z kompleksową platformą obejmującą cały cykl obsługi serwisowej, od zarządzania zgłoszeniami serwisowymi i automatycznego przydzielania zadań technikom aż do ukończenia prac serwisowych i naprawczych. W przyszłości rozwiązanie to pomoże również firmie BRITA w odbiorze i recyklingu zużytych filtrów do wody.

Rozwiązanie IFS, którego będą używać pracownicy serwisu w terenie i obsługi klienta w Niemczech, Francji, Szwajcarii, państwach Beneluksu i Wielkiej Brytanii, będzie w pełni zintegrowane z dotychczasowymi systemami ERP i CRM firmy.

Obsługa klienta to bardzo ważny element naszej oferty oraz kluczowy czynnik pozwalający nam wyróżnić się w tym bardzo konkurencyjnym segmencie rynku” — powiedziała Tanja Manegold, dyrektor odpowiedzialna za serwis dystrybutorów wody w firmie BRITA.

Zainwestowanie w najlepszy w swojej klasie pakiet rozwiązań do zarządzania serwisem pomoże nam umocnić się na pozycji lidera. Firma IFS zaprezentowała nam w pełni zintegrowaną platformę zapewniającą jedno źródło informacji, co pomoże nam wywiązywać się z umów o poziomie świadczenia usług i zwiększyć odsetek problemów rozwiązywanych już za pierwszym razem.


Marcus Pannier, dyrektor zarządzający IFS na region Niemiec, Szwajcarii i Austrii, dodał:

Praca z tak renomowaną marką globalną jak BRITA to dla nas ogromny zaszczyt. Na całym świecie czołowi innowacyjni producenci tacy jak BRITA wdrażają strategie związane z obsługą serwisową i serwicyzacją, aby zwiększać przychody i lojalność klientów. W firmie IFS przewidzieliśmy tę zmianę i jesteśmy gotowi dostarczać tym pionierom zaawansowane oprogramowanie dla przedsiębiorstw, które pozwala zwiększyć wydajność personelu oraz zapewnić wyjątkową obsługę klienta”.
<

Więcej informacji o tym, jak IFS pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta, można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/solutions/service-management/

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT