przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
InsERT sprzedał łącznie 700 tys. licencji własnych programów. Z tworzonych od 26 lat systemów polskiego producenta skorzystało już ponad 420 tys. firm.

REKLAMA:
snt banner 300
 
 
InsERT, dziś największy pod względem liczby sprzedanych licencji producent oprogramowania w Polsce, powstał w 1992 roku. Od 26-ciu lat tworzy programy dla MŚP. a wśród jego produktów znajdują się m.in. systemy do obsługi sprzedaży, księgowości, kadr i płac, ułatwiające prowadzenie e-sklepu czy fakturowanie online, a także kompleksowy system Navireo ERP (650 sprzedanych licencji). Zatrudnia obecnie ponad 240 pracowników.

Tworząc programy, InsERT od samego początku wsłuchiwał się w potrzeby firm małych i średnich, umożliwiając im codzienną działalność i rynkową ekspansję. Producent rozwijał się równie szybko jak korzystające z jego produktów przedsiębiorstwa. W efekcie do 2 października br. sprzedał 700 tys. licencji swoich systemów. Z aplikacji Insertu skorzystało już ponad 420 tys. rodzimych przedsiębiorców, a wielostanowiskowe licencje umożliwiły instalacje programów na kilku milionach komputerów. Systemy z logiem producenta wspierają w codziennej pracy około 800 tys. osób i wystawiają ponad milion faktur dziennie.
Sprzedaliśmy do tej pory 700 000 programów. Co to oznacza? Że codziennie z naszych programów korzysta ponad 420 000 firm. Że codziennie Subiekty wystawiają ponad milion faktur. Postawię nawet tezę, graniczącą z pewnością, że nie ma w Polsce człowieka, który w taki czy inny sposób nie miałby kontaktu z naszymi programami. To naprawdę imponujące – mówi Jarosław Szawlis, prezes InsERT S.A.
Historia Insertu zaczęła się od Subiekta – jednego z pierwszych w Polsce komputerowych systemów obsługi sprzedaży, wykorzystywanego w większości firm rozpoczynających działalność w rodzącej się wolnorynkowej gospodarce. Twórcą Subiekta, do dziś najbardziej popularnego programu w swojej kategorii, był założyciel firmy, Jarosław Szawlis. Obecnie Subiekt jest częścią linii InsERT nexo oraz InsERT GT – zintegrowanych pakietów programów do zarządzania małą firmą.
InsERT jest na rynku od ponad 26 lat, czyli można powiedzieć, że od zawsze. Z początkowych 5 produktów dopracowaliśmy się aż 57. Poza programami tzw. pudełkowymi oferujemy klientom także system Navireo ERP czy Subiekta 123 – onlinową aplikację do fakturowania i nie tylko – wymienia Jarosław Szawlis.
Jak wynika z różnych badań, firmy z sektora MSP stanowią ponad 99% wszystkich przedsiębiorstw w Polsce. Zatrudniają blisko 3/4 Polaków i wytwarzają ponad połowę naszego PKB. Cieszę się, że InsERT, poprzez swoje systemy, może mieć udział w rozwoju, zdobywaniu nowych rynków i tworzeniu nowych marek przez mikro, małe i średnie firmy. Jednocześnie mam jednak świadomość odpowiedzialności, która w związku z tym na nas spoczywa – dodaje Jarosław Szawlis.
Z badań wynika również, że co piąty dorosły Polak deklaruje chęć założenia firmy do końca przyszłego roku, dwóch na pięciu dostrzega w swoim otoczeniu szanse biznesowe, a grubo ponad połowa uważa, że posiada wystarczające kwalifikacje i umiejętności do prowadzenia własnej działalności. Perspektywy na przyszłość są zatem dobre. Potwierdzają to zresztą tegoroczne wyniki finansowe Insertu. Odnotowujemy rekordowy w naszej historii przychód i fantastyczny wzrost na poziomie 25% rok do roku – podsumowuje Jarosław Szawlis.
W ciągu 26-ciu lat istnienia, InsERT zdobył nie tylko uznanie klientów, ale także branży, czego dowodem są liczne publikacje w opiniotwórczych mediach oraz wiele prestiżowych nagród. Przedsiębiorstwo ma na koncie m.in. tytuł Dobrej Marki oraz Lidera Dekady 2004-2014, nagrody IT Champion, Złoty Paragon czy Turbina Polskiej Gospodarki, a także szereg certyfikatów Solidnej Firmy oraz Złotych Laurów Konsumenta.

Producent posiada ogólnopolską sieć sprzedaży, w skład której wchodzi ok. 2 tysięcy firm partnerskich. Partnerzy, poza sprzedażą programów Insertu, prowadzą również szkolenia z ich obsługi. Są także odpowiednio wykwalifikowani, tak by w razie potrzeby móc udzielać klientom niezbędnych informacji i porad.

Od 2007 r. InsERT obecny jest także w szkolnictwie; decyzją Ministerstwa Edukacji Narodowej programy linii InsERT GT są podstawą w nauczaniu i egzaminowaniu w ponad 800 szkołach średnich o profilu ekonomicznym.

W ciągu ostatnich kilku lat producent wprowadził na rynek wiele nowych produktów, m.in. InsERT nexo – pakiet sześciu zintegrowanych programów kompleksowo wspomagających zarządzanie, aplikację vendero umożliwiającą założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu, nowoczesną odsłonę systemu szybkiej sprzedaży detalicznej – Subiekt Sprint 2, czy Subiekta 123 - onlinową aplikację do fakturowania i nie tylko.

Źródło: InsERT

PODOBNE


 

  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250