Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Philips podpisał umowę z Comarch na wdrożenie innowacyjnej platformy raportująco-komunikacyjnej, która będzie wykorzystywana przez producenta do wzmocnienia współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami. Wybrane rozwiązanie - Comarch Online Distribution - dostarcza rzetelne dane na temat rynku, jednocześnie pozwalając firmie stymulować aktywność sprzedażową partnerów handlowych.

REKLAMA:
snt banner 300
 
 
Philips to jedna z największych firm elektronicznych na świecie. Po długoletniej, pozytywnie ocenianej współpracy z Comarch (wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnego oraz elektroniczna wymiana dokumentów z sieciami handlowymi), firma podjęła decyzję, aby rozszerzyć jej zakres o wdrożenie Comarch Online Distribution. Jest to nowoczesna platforma raportująco-komunikacyjna wykorzystywana we współpracy producenta z siecią dystrybutorów. Rozwiązanie umożliwia codzienne, automatyczne raportowanie Big Data, gwarantując w ten sposób dostęp do aktualnych danych dotyczących odsprzedaży produktów na rynku detalicznym.

O wyborze rozwiązania firmy Comarch zadecydowała nie tylko jakość dostarczanych danych dotyczących odsprzedaży i stanów magazynowych. Poszukiwaliśmy solidnego i pewnego partnera; firmy, która ma nie tylko dużą znajomość zagadnienia, ale też wartościowe doświadczenie. Comarch to ma. Przekonaliśmy się o tym w ostatnich latach naszej bardzo dobrej współpracy. - mówi Łukasz Mieteń, Head of Business Transformation and IT, CEE w Philips.


Dzięki integracji platformy Comarch Online Distribution z systemami ERP oraz systemami sprzedażowymi po stronie partnerów handlowych, producenci uzyskują bezpośredni dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym bazy danych. Połączenie Comarch Online Distribution z systemem klasy Business Intelligence gwarantuje z kolei szybki dostęp do wielowymiarowych analiz dotyczących informacji pozyskanych z wszystkich kanałów sprzedaży. Rzetelne informacje o stanach magazynowych sieci handlowych i dystrybutorów pozwalają producentom efektywniej planować strategię sprzedażową.

Zaproponowane przez Comarch rozwiązanie to nowoczesna i kompleksowa platforma wspierająca procesy sprzedażowe wśród dystrybutorów w kanale tradycyjnym, jak i sieci handlowych należących do kanału nowoczesnego. W ramach projektu, do systemu podłączeni zostaną partnerzy firmy Philips - sieci handlowe, e-commerce oraz dystrybutorzy z sześciu europejskich hubów. Rozwiązanie Comarch Online Distribution znacząco poprawi jakość raportowanych danych oraz usprawni ich analizę, a co za tym idzie pozwoli na szybsze podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. – mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch.


Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner

  • snt button 250