Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Koncept Przemysłu 4.0 zakłada nie tylko wykorzystanie najnowocześniejszych technologii w obszarze robotyki, automatyzacji, Internetu Rzeczy czy Big Data, ale również tworzenia organizacji, w której wszystkie procesy przebiegają sprawnie, a komunikacja i przepływ informacji jest prosty i efektywny. W wielu zakładach pokutuje mit, że wszelkie zmiany cyfryzacyjne wymagają ogromnych nakładów finansowych czy przemodelowania linii produkcyjnej. Tymczasem wszystkie rozwiązania, które pozwalają automatyzować przynajmniej część zadań i procesów (w tym również procesów miękkich) wspierają zwiększanie efektywności pracy.

IFS poinformował o przejęciu firmy Clevest Solutions Inc., czołowego dostawcy rozwiązań do zarządzania pracownikami mobilnymi oraz zaawansowanych wdrożeń sieciowych dla sektora energetyki i usług użyteczności publicznej. Przejęcie wzmacnia czołową pozycję IFS w segmencie rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie oraz świadczy o zaangażowaniu firmy w zwiększanie jakości obsługi klienta. Clevest to idealne uzupełnienie grupy IFS. Firma ma bogatą wiedzę specjalistyczną w sektorze usług użyteczności publicznej oraz dysponuje szerokimi możliwościami i imponującą bazą klientów obejmującą największe spółki na świecie.

Spółka Simple podpisała umowę z Powiatem Brzeskim na stworzenie cyfrowego systemu informacji telemedycznej, gromadzenie, przetwarzanie i archiwizację danych (eSzpital) dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Kontrakt o wartości 2 420 100,00 zł zostanie zrealizowany do końca II kwartału 2021 r.

ifsCzynnik ludzki jest powszechnie uważany za niezbędny element sukcesu cyfrowej transformacji. Badanie przeprowadzone przez IFS, globalnego dostawcę oprogramowania dla przedsiębiorstw, pokazało jednak, że według ponad jednej czwartej (27%) firm mimo że pracownicy mają w tej transformacji kluczowe znaczenie, często są oni pomijani podczas planowania i przeprowadzania projektów transformacji.

Obecnie żyjemy w niezwykłych i bezprecedensowych czasach, a jedyną niezmienną rzeczą, jest potrzeba bardziej spersonalizowanych kontaktów i wymiany doświadczeń. Producenci systemów informatycznych dostosowują swoje produkty do zmieniających się okoliczności, tak, by pracownicy mieli nieograniczony dostęp do narzędzi wspomagających ich wzajemną współpracę.

Praca nad stworzeniem Zintegrowanej Platformy Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego rozpoczęła się w 2018 w wyniku wygranego przez DahliaMatic przetargu ogłoszonego przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Wyzwanie było spore, a projekt (ze względu na konieczność integracji wielu różnych technologii) wymagający. Udało się z sukcesem zakończyć wdrożenie i uruchomić portal, który okazał się być ogromnym wsparciem dla branży turystycznej w obliczu panującej sytuacji epidemicznej.

Główną potrzebą firm produkcyjnych jest ciągłe podnoszenie efektywności produkcji, co bezpośrednio przekłada się na wynik finansowy przedsiębiorstwa. DSR, rozumiejąc potrzeby rynku, nieustannie rozwija narzędzia informatyczne, których zastosowanie przekłada się na realne korzyści dla firm produkcyjnych.

Z początkiem października zadebiutowała aplikacja mobilna dla użytkowników systemu Impuls EVO od BPSC. Ekrany Startowe w wersji mobilnej to nowe podejście do zarządzania firmą produkcyjną. Przy jej tworzeniu, katowicka spółka ściśle współpracowała z kilkukrotnie nagradzanym softwarehousem Netizens, który ma w swoim portfolio rozwiązania dla takich koncernów jak Lexus, Twitter czy ING.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że holenderska firma Lely, będąca dostawcą rozwiązań dla sektora rolnictwa, wdroży czołowe na świecie rozwiązanie IFS Field Service Management™, aby wspierać świadczenie znakomitej jakości usług swojej globalnej bazie klientów.

Publikujemy raport przedstawiający diagnozę wpływu pandemii COVID-19 na biznes w Polsce. Badanie Firma, pandemia, technologia – jak sobie radzisz z COVID-19 zostało przeprowadzone na przełomie lipca i sierpnia br. Anonimowa ankieta skierowana była do pracowników firm i przedsiębiorców korzystających w pracy z systemów informatycznych. Wielu z nich w wyniku pandemii musiało zmierzyć się z nowymi wyzwaniami w codziennych obowiązkach. W publikacji przedstawiamy co się zmieniło i jak nowa sytuacja wpłynęła na użytkowników technologii.

Od 15 października przez dwa tygodnie spółki notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych będą mogły sprawdzić, czy ich próbnie przygotowane roczne sprawozdania finansowe spełniają wymogi Jednolitego Europejskiego Formatu Raportowania (ang. European Single Electronic Format, ESEF). Komisja Nadzoru Finansowego udostępni środowisko testowe umożliwiające walidację zgodności z formatem ESEF otagowanych raportów rocznych.

Operator Chmury Krajowej (OChK) zakończył wdrożenie pakietu usług chmurowych Oracle Sales Cloud, który posłuży do obsługi sprzedażowej klientów firmy.

Multi-robot tworzony w Wielkopolsce niebawem znajdzie swoje zastosowanie na całym świecie. Innowacyjne narzędzia i produkty ICT – nad tym pracuje zespół ekspertów z firmy L-Systems. Poczyniono duże postępy jeśli chodzi o stworzenie Multi-robota, systemu do zarządzania produkcją. Aktualnie są prowadzone badania przemysłowe i prace rozwojowe nad autorskim rozwiązaniem systemu.

Managerowie chcą większego dostępu do danych, przede wszystkim na urządzeniach mobilnych – wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie firmy Domo. Ponad pół tysiąca przedstawicieli kadry C-level uważa, że mobilny dostęp do analiz wpłynąłby korzystnie nie tylko na podejmowanie decyzji, ale także poprawiłby wyniki biznesowe.

Podczas gdy na całym świecie rosną wydatki na transformację cyfrową, przedsiębiorstwa szukają dostawców technologii, którzy cechują się etyką (29%) i kulturą zbliżoną do ich własnej (23%). Co ciekawe, podobna kultura i postrzeganie świata zajmuje w rankingu pożądanych cech dostawców wyższe miejsce niż innowacyjność.

Początek roku, w związku z pandemią, wprowadził swego rodzaju chaos w funkcjonowaniu wielu przedsiębiorstw. Pracownicy musieli przeorganizować własną pracę, przełożeni natomiast znaleźć rozwiązanie, które umożliwi wszystkim wykonywanie powierzonych obowiązków. Choć praca zdalna to żadna nowość, dopiero lockdown nakreślił braki w strukturze organizacyjnej i wskazał kierunek w jakim firmy powinny dążyć do rozwoju, aby przygotować się do zarządzania firmą poza jej siedzibą.

Ogromne ilości danych wytwarzanych każdego dnia w organizacji to nieocenione źródło wiedzy biznesowej. Dowiedz się, jak wdrożyć analitykę w firmie w oparciu o system ERP z pomocą bezpłatnego przewodnika!

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, został umieszczony wśród liderów w raporcie IDC MarketScape dotyczącym aplikacji ERP przeznaczonych dla dużych przedsiębiorstw i działających w technologii SaaS lub w chmurze.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikował swoje wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2020 zakończone 30 czerwca 2020 r. Wyniki te potwierdzają słuszność strategii biznesowej IFS, która zaowocowała wzrostem przychodów ze sprzedaży oprogramowania o 26%.

Rozwiązanie IFS wykorzystujące rzeczywistość mieszaną pomaga technikom serwisowym z całej Europy zdalnie świadczyć usługi wsparcia technicznego do produktów.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Carlsberg, będący jedną z największych grup browarów na świecie, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Field Service Management™ (FSM) w swoim dziale serwisu w Europie. W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wdrożone w ośrodkach w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

IFS uważa pozycję osiągniętą w najnowszym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie* (Field Service Management — FSM) za dowód uznania dla swojej długoterminowej strategii inwestowania w produkty oraz wyjątkowego ukierunkowania na klienta. Firma IFS była uznawana za lidera w każdym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań FSM od 2014 r.

W czerwcowym raporcie Gartnera Magic Quadrant for Cloud ERP for Product-Centric Enterprises, poświęconym systemom ERP w chmurze, po raz kolejny wyróżniono rozwiązania stworzone przez naszych Partnerów, od lat oferowane i wdrażane przez DahliaMatic.

Sukces usługi Oracle Exadata Cloud@Customer na przestrzeni ostatnich trzech lat sprawił, że firma Oracle zdecydowała się wprowadzić usługę Oracle Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer. Ta nowa oferta łączy najnowszą bazę danych Oracle z najszybszą platformą do jej obsługi, maszyną Oracle Exadata w formie usługi chmurowej, działającej w centrach przetwarzania danych klientów. Eliminuje w ten sposób konieczność zarządzania bazą danych i nakłady inwestycyjne, umożliwia dostosowanie opłat do faktycznego wykorzystania i zapewnia elastyczność używania chmurowych zasobów bazy danych.

Firma BRITA, będąca jednym z globalnych liderów w branży optymalizacji wody pitnej, wybrała kompleksowe rozwiązanie IFS do zarządzania obsługą serwisową, obejmujące zarządzanie serwisem w terenie, harmonogramowanie i planowanie alokacji personelu oraz kontakty z klientami.

Alior Bank i firma Soneta, polski producent systemu enova365, zawiązały współpracę. Dzięki niej przedsiębiorcy z segmentu małych, średnich i dużych firm zyskali możliwość wykonywania operacji na rachunku bezpośrednio w systemie ERP enova365, bez konieczności logowania się do bankowości internetowej BusinessPro. Rozwiązanie jest dostępne dla klientów biznesowych, którzy korzystają w Alior Banku z systemu BankConnect.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Alfa Laval, światowy lider w dziedzinie oddzielania, wymiany ciepła i technologii przepływów, wdrożył IFS Remote Assistance™ – oparte na rzeczywistości mieszanej oprogramowanie do współpracy, które łączy dwa strumienie wideo w czasie rzeczywistym w jedno interaktywne środowisko.

Warszawski Uniwersytet Medyczny – największa uczelnia medyczna w Polsce – wybrał Simple SA na realizację projektu informatycznego. Umowa o wartości 2 583 000,00 zł brutto zostanie wykonana w ciągu 24 miesięcy. Kontrakt z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym zawarto na podstawie wygranego przez Simple przetargu nieograniczonego.

Spółki notowane na giełdach papierów wartościowych w krajach Unii Europejskiej muszą przygotowywać roczne sprawozdania finansowe za rok 2020 w formacie ESEF, czyli Jednolitym Europejskim Formacie Raportowanie (ang. European Single Electronic Format). Do właściwego sporządzenia raportu niezbędne jest odpowiednie narzędzie informatyczne. Comarch wprowadził już do swojej oferty dedykowaną aplikację – Comarch ESEF.

Wbrew przypuszczeniu, że respondenci zaniepokojeni stanem gospodarki mogą ograniczyć wydatki na technologię, w rzeczywistości poziom inwestycji rośnie. Wyniki ankiety wskazują na to, że w tych dynamicznych czasach plany zwiększenia wydatków na cyfrową transformację są ściśle związane z obawami o wpływ warunków ekonomicznych na prowadzenie działalności. Według ankiety osoby zaniepokojone sytuacją ekonomiczną są o 20% bardziej skłonne do planowania wyższych wydatków na cyfrową transformację.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że został określony mianem „wizjonera” w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym chmurowych systemów ERP dla przedsiębiorstw zorientowanych na produkty* za swoją rozszerzoną platformę IFS Applications™.

Zastanawiasz się jakie możliwości daje nasz system? Chcesz być na bieżąco z nowymi funkcjonalnościami systemu Plus Workflow? Poszukujesz nowych rozwiązań, aby rozbudować swoją platformę Workflow? Teraz wszystko jest dostępne online w naszym sklepie. Możesz dokonać zakupu modułu, sprawdzić jak działają nasze wtyczki, dokonać kalkulacji, zamówić i czekać jedynie na realizację zamówienia. Wszystko łatwo i szybko na naszej stronie.

W ostatnich miesiącach globalna gospodarka stanęła przed bezprecedensowymi wyzwaniami. To skłoniło wiele przedsiębiorstw do zwrotu w kierunku nowoczesnej technologii wspierającej pracowników, klientów i dostawców. W odpowiedzi na te potrzeby, podczas tegorocznej cyfrowej konferencji SAPPHIRE NOW Converge, SAP ogłosił nowe inicjatywy. Wśród nich znalazły się program Climate 21 i deklaracja o zwiększeniu inwestycji w Industry 4.0. Celem podjętych działań jest udoskonalenie łańcucha dostaw.

Postępująca serwicyzacja, a więc odejście od koncentracji na sprzedaży produktu i coraz większe skupienie na świadczeniu usług serwisowych, wymaga ponownej weryfikacji potencjalnych źródeł dochodu oraz optymalizacji podstawowych procesów przedsiębiorstw. Dotyczy to głównie firm produkcyjnych, które dzięki przemodelowaniu pierwotnych założeń biznesowych rozpoznają serwis posprzedażowy jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej, a nie jako niechciane obciążenie.

Poprzez MindFuel branżowi liderzy opinii podzielą się spostrzeżeniami, poradami i praktycznymi przykładami dotyczącymi problemów i możliwości pojawiających się w takich branżach, jak budownictwo, obronność, energetyka, usługi użyteczności publicznej i telekomunikacja, serwis w terenie oraz produkcja.

 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT