Design Thinking w projektach HICRON

Wrocławska firma IT, partner SAP Polska, zdecydowała się na wprowadzenie metodyki Design Thinking w procesie projektowania rozwiązań IT dla swoich klientów. Tym samym Hicron udostępnia polskim firmom, stosowaną z powodzeniem na całym świecie, unikalną metodę wdrażania innowacji.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Nasi klienci na każdym kroku oczekują od nas innowacji. Zarówno w sferze technologicznej, jak i sposobu pracy. Filozofia Design Thinking, oparta o zaangażowanie, dobre relacje i prawdziwe zrozumienie potrzeb klienta jest bardzo bliska naszemu podejściu do biznesu. Nawiązujemy długoterminowe związki z klientami, którzy stają się naszymi partnerami w biznesie. Wspólne tworzenie rozwiązań zapewnia ich dopasowanie do rzeczywistych wymagań klienta. Korzystamy z każdej okazji by uciec od sztampy, nudy i utartych schematów, głęboko wierząc, że wtedy rodzą się najlepsze pomysły - mówi Michał Guzek, Partner Zarządzający Hicron Sp. z o.o.
Design Thinking służy tworzeniu innowacji w oparciu o głębokie zrozumienie potrzeb i problemów klientów. Pozwala łączyć logiczne, konwencjonalne, często linearne podejście biznesowe z otwartym, nieskrępowanym, radosnym procesem twórczym właściwym branży kreatywnej. Metoda opiera się na 5 krokach: empatii, definiowaniu problemu, generowaniu pomysłów, prototypowaniu i testowaniu. Znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie istnieją złożone problemy wymagające niestandardowych rozwiązań.

Proces Design Thinking przebiega następująco:
 
design thinking schemat

Metodę Design Thinking z powodzeniem stosuje i propaguje SAP SAG. Jest ona szczególnie pomocna w pracy koncepcyjnej nad modelowaniem rozwiązań dla i z klientami. Zaletą metodyki Design Thinking jest praca w zróżnicowanych, interdyscyplinarnych zespołach. Im większa różnorodność osób, tym większe prawdopodobieństwo zaprojektowania niestandardowych i adekwatnych rozwiązań.
SAP nieustannie ewoluuje – mówi Tomasz Niebylski, dyrektor działu SAP Presales na Europę Środkowo-Wschodnią. – Zmiany postępują nie tylko w zakresie portfolio rozwiązań, ale przede wszystkim w sposobie myślenia a rynku, klientach, ich realnych potrzebach i motywacjach. To nowatorskie, świeże podejście odzwierciedlają się założenia tak bliskiej nam metodyki Design Thinking – przekonuje Tomasz Niebylski. – Cieszymy się, że Hicron zdecydował się na wdrożenie Design Thinking w proces obsługi swoich klientów i zachęcamy pozostałe firmy partnerskie SAP w Polsce do podobnych działań. Rozwój i osiągnięcia firmy Hicron pozwalają nam wierzyć, iż efekty zastosowania metodyki Design Thinking przyniosą wymierne korzyści w postaci powiększającego się grona zadowolonych klientów SAP i Hicron.
Źródło: HICRON
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top