Hogart Business Intelligence rozwija skrzydła na zagranicznych rynkach

HOGART BUSINESS INTELLIGENCEFirma Hogart Business Intelligence nawiązała strategiczne partnerstwo z trzema zagranicznymi spółkami technologicznymi - Credon, Project Brokers oraz RBC Group. – Działając razem, jako Business Intelligence Experts Alliance, zyskujemy dodatkową wiedzę oraz organizacyjne zaplecze niezbędne do tego, by umocnić naszą pozycję na europejskich rynkach – mówi Marek Grzebyk, Dyreketor Zarządzający Hogart BI.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Credon, Project Brokers, RBC Group oraz Hogart Business Intelligence , które swoim zasięgiem obejmują większość państw w Europie oraz Stany Zjednoczone, dysponują jednocześnie największym doświadczeniem we wdrożeniach opartych o platformę QlikView klasy BI in-memory.
Tylko w Polsce zrealizowaliśmy w krótkim czasie blisko 120 projektów. Wśród naszych klientów są m.in. BRE Bank, Egis, Solaris Bus&Coach, Schneider Electric, Vistula czy Volvo – dodaje Tomasz Samagalski, Dyrektor Sprzedaży w firmie Hogart BI.
Podobny status posiadają pozostali współzałożyciele Business Intelligence Experts Alliance. W oparciu o platformę QlikView zrealizowali oni ponad 400 projektów m.in. w Audi, Alstom, Deutsche Bank, Gerber Technology, HSBC, Hyundai Heavy Industries, Imperial Tobacco, JPMorgan Chase, Morgan Stanley, Nestle i Vodafone.
Żadna organizacja zajmująca się nową generacją BI nie może się pochwalić choćby zbliżonym doświadczeniem. Ten know-how chcemy teraz efektywnie wykorzystać przy międzynarodowych projektach. Mamy do tego wszystkie niezbędne argumenty. Sprzyjają nam też główne trendy w globalnej gospodarce – przekonuje Marek Grzebyk.
Jak prognozuje IDC w czerwcowym raporcie „Worldwide Business Analytics Software 2012–2016 Forecast and 2011 Vendor Shares”, na skutek rosnącej liczby danych i skomplikowania procesów biznesowych, przez kolejne 4 lata dynamika popytu na rozwiązania analityczne powinna się utrzymać na poziomie 10 proc.

Ten popyt będą generować nie tylko globalne organizacje, które już dziś korzystają z rozwiązań Business Intelligence in-memory i chcą dokonać rollout’ów w zagranicznych oddziałach, ale też firmy z polskim kapitałem, umacniające swoją pozycję na zagranicznych rynkach.
Dzięki wdrożeniom agile oraz unikalnym cechom QlikView - najczęściej wybieranej platformy analitycznej nowej generacji - potrafimy szybko i skutecznie, bo zaledwie w ciągu kilku tygodniu, dostarczyć naszym klientom działające rozwiązanie. W czasach kryzysu to niezbędny warunekinwestowania w BI. Dzięki temu można rozwinąć skrzydła nawet w trudnych czasach - dodaje Marek Grzebyk.
Źródlo: www.hogart.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top