Oracle wzbogaca usługi w chmurze

Firma Oracle poinformowała o zawarciu umowy na temat przejęcia firmy Vitrue ― producenta działającej w chmurze platformy do marketingu społecznościowego. Platforma ta pozwala marketerom centralnie tworzyć, publikować i moderować społecznościowe kampanie marketingowe, zarządzać nimi, mierzyć ich wyniki oraz przygotowywać raporty na ich temat. Pomaga też prowadzić działania na platformach serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, YouTube i Google+.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Oferowane przez firmę Vitrue, udostępniane w modelu SaaS aplikacje marketingowe do prowadzenia działań w mediach społecznościowych pomagają klientom zintensyfikować działania na tego typu platformach. Zapewniają marketerom możliwości opracowywania kampanii w ramach sieci społecznościowych i na różnych urządzeniach ? a także publikowania treści angażujących fanów i przysparzających firmom potencjalnych klientów.

Oferowane przez Oracle możliwości z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługą, handlem i danymi społecznościowymi oraz z dziedziny analizy danych, w połączeniu z funkcjonalnością platformy Virtue, pozwolą utworzyć najbardziej zaawansowaną i kompleksową platformę do kontaktów społecznościowych.

Połączenie to pomoże przedsiębiorstwom w nawiązywaniu bardziej znaczących kontaktów z klientami, którym będzie towarzyszyć spójny przekaz dotyczący marki. Zapewni też większy zwrot z inwestycji we wszystkich kanałach i mediach, a także pozwoli podnieść poziom obsługi klientów poprzez reagowanie w czasie rzeczywistym oraz utrzymywanie ściślejszych kontaktów.
Wzrost popularności mediów społecznościowych oraz większe zapotrzebowanie ze strony konsumentów na kontakty z markami w wielu kanałach komunikacji skłania dyrektorów ds. marketingu do poszukiwania zintegrowanej platformy do marketingu społecznościowego” ? powiedział Thomas Kurian, wiceprezes Oracle ds. rozwoju. „Opracowana przez firmę Vitrue wiodąca na rynku platforma do marketingu społecznościowego i angażowania w kontakty społecznościowe, w połączeniu z najlepszymi produktami Oracle do zarządzania sprzedażą, obsługą i handlem, oferuje naszym klientom kompleksowe rozwiązanie do utrzymywania kontaktów społecznościowych.
Największe światowe marki zostały wykreowane poprzez utrzymywanie przez przedsiębiorstwa doskonałych kontaktów z ich klientami” ? powiedział Reggie Bradford, założyciel i dyrektor generalny firmy Vitrue. „Jako podmiot należący do firmy Oracle, będziemy mogli pomóc naszym klientom w zapewnieniu takich właśnie spójnych, bliskich kontaktów społecznościowych w ramach interakcji związanych z marketingiem, sprzedażą i serwisem.
Źródło: ORACLE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top