Stadium rozszerza wdrożenie IFS Retail dla handlu detalicznego

IFS - system ERP, IFSStadium, jeden z czołowych sprzedawców artykułów sportowych w Skandynawii, zlecił rozbudowę posiadanego systemu IFS Retail dedykowanego dla branży detalicznej.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Stadium jest klientem firmy IFS od 2000 roku. Od tamtej pory firma korzysta z systemu IFS Applications w celu optymalizacji kluczowych procesów w firmie, takich jak zarządzanie łańcuchem dostaw i uzupełnianie zapasów. Po uaktualnieniu do najnowszej wersji systemu ERP IFS Applications w 2011 roku, firma Stadium postanowiła rozszerzyć rozwiązanie o zaawansowane funkcje planowania asortymentu i uzupełniania zapasów.

Dzięki narzędziu IFS Planowanie Asortymentu, firma Stadium będzie mogła planować i przeprowadzać wielopoziomowe strategie asortymentowe, mając pewność, że właściwe gamy, rozmiary, kolory i style produktów są dostarczane w odpowiednich zestawach i do odpowiednich sklepów. Narzędzie ma postać graficznego systemu planowania, który jest całkowicie zintegrowany z IFS Applications. IFS Planowanie Asortymentu zastąpi obecne rozwiązanie, z którego firma Stadium korzystała przez ostatnie 10 lat.

Umowa obejmuje również dostawę rozwiązania do automatycznego uzupełniania zapasów. Rozwiązanie, które powstało w ścisłej współpracy z firmą Stadium, stanowi teraz część standardowego rozwiązania IFS Retail dla branży detalicznej. Przy projektowaniu rozwiązania korzystano z wieloletniego doświadczenia firmy Stadium w zakresie uzupełnienia zapasów. Dzięki temu narzędzie zapewnia zdolność do szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby klientów, które wynikają z czynników zewnętrznych, takich jak pogoda, lokalne imprezy, okresy urlopowe itp.
Rozszerzamy zakres wykorzystania systemu ERP IFS Applications w celu maksymalizacji wydajności planowania asortymentu i uzupełniania zapasów. W firmie IFS udało nam się znaleźć partnera biznesowego, który wspiera cały nasz łańcuch wartości i oferuje inteligentne rozwiązania, wychodzące naprzeciw zarówno naszym obecnym potrzebom, jak i przyszłym planom”, mówi Gustaf Öhrn, Dyrektor Generalny firmy Stadium.
Cieszymy się z niesłabnącego zaufania firmy Stadium do naszego rozwiązania. Handel detaliczny to jedna z naszych docelowych branż, a dzięki współpracy z takimi klientami, jak Stadium, dobrze rozumiemy, czego potrzebują firmy handlowe, aby odnieść sukces na tym niezwykle konkurencyjnym rynku. Umowa z firmą Stadium stanowi kolejny dowód na to, że proponujemy rozwiązanie odpowiadające na różnorodne potrzeby w obrębie tego rynku oraz że mamy kompetentną organizację, na czele z zespołem ds. IFS Retail, która stale pracuje nad zwiększeniem wartości dodanej dla naszych klientów”, mówi Glenn Arnesen, Prezes IFS Scandinavia.
Rozwiązanie firmy IFS dla handlu detalicznego obejmuje cały łańcuch wartości, począwszy od planowania towarów i asortymentu, przez zakupy i zaopatrzenie, aż po dystrybucję i magazynowanie. IFS Applications wspiera wszystkie kluczowe procesy biznesowe, takie jak zarządzanie podstawowymi danymi, automatyczne uzupełnianie towarów, zarządzanie kampaniami, zasoby ludzkie i prognozowanie.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top