SAP i Microsoft zapowiadają nowe wersje wspólnego systemu

SAP - producent systemów ERP, CRM, Business IntelligenceFirmy SAP AG oraz Microsoft Corp.  ogłosiły szczegółowy plan dalszej współpracy nad produktem Duet™, który umożliwia korzystanie z rozwiązań SAP z poziomu pakietu Microsoft Office.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 

Firmy zadeklarowały, że wyposażą Duet w nowe scenariusze biznesowe, narzędzia i funkcjonalności. Premiera nowej wersji – Duet 2.0 – zaplanowana jest na koniec 2008 roku, a wersja 3.0 wprowadzona zostanie na rynek wkrótce po nowej generacji aplikacji SAP® Business Suite i Microsoft Office (w tym także Microsoft Office SharePoint® Server). Informacja ta podkreśla ścisłą współpracę obu firm i chęć dalszych inwestycji w przyszłość oprogramowania Duet dla korzyści wspólnych klientów.

„To dobra wiadomość dla klientów. Potwierdza ona plany firmy SAP związane z kontynuacją ścisłej współpracy ze swoimi partnerami, w szczególności tak istotnymi, jak Microsoft,” powiedział Léo Apotheker, szef działu rozwiązań konsumenckich i operacji oraz zastępca CEO firmy SAP AG. „Od początku Duet był oprogramowaniem rewolucyjnym, łączącym produkty dwóch gigantów światowego rynku oprogramowania. Do dziś jest jedynym dostępnym produktem rozwijanym i wspieranym jednocześnie przez SAP i Microsoft.”

Sukces każdej organizacji wymaga zagwarantowania wszystkim pracownikom natychmiastowego dostępu do kluczowych procesów i aplikacji. Zaprezentowany po raz pierwszy w kwietniu 2005, program Duet jest efektem przełomowej współpracy Microsoft i SAP i umożliwia pracę w aplikacjach SAP poprzez znajome środowisko Microsoft Office. Duet sprawia, że korzystanie z aplikacji SAP jest możliwie natychmiast po zakończeniu wdrożenia, bez potrzeby zapoznawania się z nowym interfejsem użytkownika.

“Niezwykłe zainteresowanie Duetem wśród naszych klientów zmotywowało nas do stworzenia przejrzystej strategii dla tego produktu na najbliższe lata,” powiedział Jeff Raikes, szef Microsoft Business Division w Microsoft. „Coraz większe możliwości Dueta, zintegrowane z Microsoft Office SharePoint Server dają użytkownikom nowe narzędzia budowania sukcesu firmy.”

Duet pokazuje, jak aplikacje biurowe mogą pracować w środowisku enterprise SOA. Łącząc możliwości tej architektury dostępne w obecnych i przyszłych aplikacjach SAP Business Suite z oprogramowaniem Microsoft Office i Microsoft Office SharePoint Server, Duet może być wdrażany w krótkim czasie, bez zakłóceń w funkcjonowaniu aktualnej infrastruktury informatycznej firmy. Korzyści oferowane przez ten produkt doceniło już pond 400 000 użytkowników - pracowników 250 organizacji, które zakupiły program Duet w przeciągu ostatniego roku. Tworzenie nowych funkcjonalności, dostępnych w przyszłych wersjach programu odbywa się we współpracy z obecnymi użytkownikami Dueta.

Zarówno SAP, jak i Microsoft wykorzystują swoje liczne produkty zbudowane w architekturze enterprise SOA, by dawać użytkownikom dostęp do najważniejszych procesów biznesowych i aplikacji poprzez środowisko, jakie im najbardziej odpowiada. Poniżej przedstawione zostały niektóre funkcjonalności, które dostępne będą w programach Duet 2.0 i Duet 3.0:
  • Lepsze wsparcie dla nowych i dotychczasowych scenariuszy biznesowych dla sprzedaży, zarządzania łańcuchem dostaw i innych. Zwiększona funkcjonalność umożliwi sprzedawcom zarządzanie procesem sprzedaży w systemie SAP CRM z poziomu Microsoft Office, a osoby zarządzające łańcuchem dostaw wyposaży w narzędzia do zarządzania zakupami i kontraktami. W nowych wersjach oprogramowania Duet dostępne będą także funkcjonalności związane z zarządzaniem ryzykiem, zgodnością z przepisami oraz utrzymaniem ładu korporacyjnego (GRC).
  • Wsparcie dla nieustrukturyzowanych procesów, informacji i współpracy poprzez współpracę z Microsoft Office SharePoint Server, platformą biznesową firmy Microsoft. Połączenie SAP Business Suite i Microsoft Office SharePoint Server usprawnia współdziałanie osób, procesów i informacji.

Narzędzia, które pozwalają klientom i partnerom zmieniać istniejące i tworzyć nowe scenariusze biznesowe, które odpowiadać będą na zmieniające się potrzeby organizacji.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top