MacroSoft mocniejszy wśród MSP

Macrosoft ERPMacroSoft konsekwentnie realizuje politykę koncentracji na sektorze średnich przedsiębiorstw. Według raportu Biura badawczo-analitycznego DIS „ Informatyka dla Małych Średnich Przedsiębiorstw” spółka jest drugim największym dostawcą oprogramowania w segmencie średnich przedsiębiorstw. Udział MacroSoftu w tym segmencie rynku zwiększył się o 1,48% w stosunku do wyniku z roku ubiegłego.

MacroSoft zajął drugą pozycję w rankingu DIS „Oprogramowanie dla firm średniej wielkości. Lepiej wypadł jedynie gigant z Reymond z udziałem 8,34%. Wysoką pozycję MacroSoftu potwierdzają badania innych ośrodków m.in. w badaniu IDC dotyczącym rynku systemów wspomagających zarządzanie kadrami spółka zajęła piątą pozycję z 5,4% udziałem w rynku. W ocenie członków zarządu MacroSoftu, Grupa dysponuje jednym z najlepiej dopasowanych do potrzeb rynku portfelem systemów informatycznych.

Strategia koncentracji na potrzebach średnich przedsiębiorstw jest realizowana przez całą Grupę MacroSoftu od 2001 roku. Stałe umacnianie pozycji dowodzi, iż wybór segmentu rynku oraz dobór narzędzi sprzedażowych i marketingowych okazał się bardzo trafny. Rozwój produktów oraz strategia sprzedaży Grupy jest precyzyjnie ustalana na podstawie corocznie prowadzonych badań zadowolenia klientów. Każdorazowo poddawanych jest analizie kilkuset przedsiębiorstw. Na pozyskanych tą drogą twardych danych podejmowane są wszystkie decyzje, dzięki czemu Grupa nie wykonuje żadnych nietrafionych działań w obszarach sprzedaży i rozwoju oprogramowania.

Źródło: www.macrosoft.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top