ifsRozwiązanie IFS wykorzystujące rzeczywistość mieszaną pomaga technikom serwisowym z całej Europy zdalnie świadczyć usługi wsparcia technicznego do produktów.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że firma Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe, będąca czołowym dostawcą rozwiązań grzewczych i chłodniczych, postanowiła wdrożyć rozwiązanie IFS Remote Assistance™, za pomocą którego instalatorzy, technicy serwisowi i klienci będą mogli udostępniać kontekst sytuacyjny zdalnym ekspertom ds. produktów. Dzięki temu instrukcje dotyczące serwisu i naprawy będą mogły być przekazywane w sposób wizualny i łatwiej będzie je wykonywać.

Ze względu na ogólnofirmowe, strategiczne przejście na subskrypcyjny model biznesowy oparty na serwicyzacji dział Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe, zatrudniający personel sprzedaży, serwisu i obsługi technicznej w całej Europie, potrzebował centralnego oprogramowania, które pozwoliłoby zapewnić klientom spójną obsługę najwyższej jakości.

Za pomocą rozwiązania IFS Remote Assistance dział Panasonic Heating & Cooling Solutions może zdalnie diagnozować problemy, dzielić się wiedzą w czasie rzeczywistym oraz znacznie przyspieszyć naprawy, które dotychczas trwały na ogół siedem dni. Dzięki zmniejszeniu lub nawet wyeliminowaniu konieczności wizyt na miejscu przedsiębiorstwo obniżyło również koszty podróży i wpływ na środowisko.

Nasza inwestycja w rozwiązanie IFS stanowi część większej strategii mającej na celu zmianę modelu biznesowego z produktowego na usługowy oraz osiągnięcie dojrzałości naszego działu serwisu” — powiedział Karl Lowe, szef europejskiego działu serwisu w Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe. „Dzięki IFS Remote Assistance wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, aby wykorzystać pełny potencjał naszych wysoce wykwalifikowanych pracowników niezależnie od ich lokalizacji. Jesteśmy w stanie nie tylko radzić sobie z ograniczeniami, lecz także przyspieszyć naprawy i uzyskiwać w czasie rzeczywistym dostęp do danych o wynikach, które pomagają nam mierzyć i zwiększać jakość naszego serwisu.


Na całym świecie producenci mający wizję inwestują w technologię, która umożliwi im wprowadzenie modelu biznesowego opartego na serwicyzacji” — powiedział Alan Laing, dyrektor zarządzający IFS w Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Bardzo cieszymy się, że możemy uczestniczyć w transformacji firmy Panasonic i dostarczać jej narzędzia potrzebne do zapewnienia bezpieczeństwa personelu i wysokiej jakości obsługi klienta.


Źródło: www.ifs.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top