Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
PepsiCo nawiązało partnerstwo z Microsoft w celu uzyskania lepszej sprawności operacyjnej i wdrażania innowacji produktowych w obliczu rosnącego zapotrzebowania konsumentów. W ramach współpracy firma nie tylko wdroży przeniesie oprogramowanie do bezpiecznej współpracy Microsoft 365 i Microsoft, ale przede wszystkim migruje system do zarządzania przedsiębiorstwem SAP (ERP) do chmury Microsoft Azure w celu sprawniejszego wprowadzania innowacji w zakresie rozwoju produktów, jakości obsługi klienta i realizacji celów zrównoważonego rozwoju.


REKLAMA:
KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT ERP
 
 
Pięcioletnie partnerstwo przyspieszy zdolność PepsiCo do sprostania rosnącemu zapotrzebowaniu na żywność i napoje. Współpraca napędzi innowacje we wszystkich obszarach działalności i przyczyni się do tworzenia lepszych doświadczeń konsumenckich. W ramach umowy Microsoft stał się preferowanym dostawcą chmury, przyspieszając konsolidację i modernizację infrastruktury, systemów ERP oraz poprawiając bezpieczeństwo danych.

W ramach umowy największy na świecie producent napojów bezalkoholowych i produktów spożywczych wdroży Microsoft 365 i Microsoft Teams dla wszystkich swoich 270 000 pracowników na całym świecie. Ponadto chmura Microsoft Azure zapewni PepsiCo większą zwinność i możliwość lepszego zarządzania informacjami w ramach posiadanej bazy danych w celu wprowadzania innowacji w zakresie produktów, personalizacji doświadczeń klientów i realizacji celów zrównoważonego rozwoju.

Jako światowy lider na rynku żywności i napojów, nasze zaangażowanie w terminowe dostarczanie produktów PepsiCo nigdy nie było tak ważne, jak obecnie” – powiedział dyrektor generalny PepsiCo, Seth Cohen. “Dzięki partnerstwu z Microsoft staramy się zwiększyć możliwości w zakresie świadczenia usług, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na niezbędne towary, jednocześnie wprowadzając innowacje, które sprawią, że nasze działania i pracownicy będą silniejsi i bardziej odporni na wyzwania przyszłości.


Partnerstwo Microsoft z firmą PepsiCo pozwoli w nowy i ekscytujący sposób wykorzystać możliwości Azure i AI w ciągle zmieniającym się łańcuchu dostaw i krajobrazie handlowym. Migrując do Azure globalny system zarządzania danymi PepsiCo oraz system SAP, będziemy mogli pomóc firmie w zwiększeniu wydajności w całym cyklu życia produktów “ – powiedział Deb Cupp, Microsoft CVP Enterprise Commercial Business. “Cieszymy się również, że w ramach tego partnerstwa dostarczamy Microsoft 365 zespołowi firmy PepsiCo na całym świecie. Mobilna komunikacja i współpraca dla wszystkich pracowników pozwolą wzmocnić poziom kultury cyfrowej organizacji.


Innym istotnym celem partnerstwa jest realizacja celów operacyjnych, a także ambitnych i innowacyjnych planów firmy PepsiCo. Posłuży do tego m.in. wykorzystanie możliwości i zwinności działania, które oferuje chmura obliczeniowa. Jednocześnie firmy zapewniają możliwość poszerzenia wzajemnych relacji w przyszłości.

Źródło: www.microsoft.com/pl-pl/

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT