Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Podczas wirtualnej konferencji Oracle Live 29 września, zostały zaprezentowane liczne aktualizacje pakietów Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) i Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM). Najnowsze innowacje, to m.in. automatyczne funkcje bezdotykowe, planowanie predykcyjne i cyfrowi asystenci.

REKLAMA:
KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT ERP
 
 
Rok 2020 należał do najtrudniejszych przy prowadzania biznesu. Wiele działów finansów, które próbują zrównoważyć wyzwania krótkoterminowe za pomocą trwających dłużej inicjatyw strategicznych, działa pod coraz większą presją” — powiedział Rondy Ng, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji. „Nasze najnowsze aktualizacje pomagają działom finansów szybko dostosowywać się do aktualnej sytuacji gospodarczej, stymulować nowe modele biznesowe i doskonalić podejmowanie strategicznych decyzji, aby w ten sposób pomagać naszym klientom definiować przyszłość ich firm.


Najnowsze aktualizacje umożliwiają organizacjom każdej wielkości szybkie i łatwe korzystanie z innowacji dotyczących sztucznej inteligencji, asystentów cyfrowych i przetwarzania języka naturalnego. Te udoskonalenia pomagają zespołom finansowym usprawniać podejmowanie decyzji dzięki analizom w czasie rzeczywistym, upraszczać procesy biznesowe i zwiększać wydajność potrzebną do stymulowania wzrostu.

Większa efektywność dzięki bezdotykowym operacjom — nowe funkcje i możliwości, które pomagają firmom zwiększyć szybkość, precyzję i efektywność za pomocą bezdotykowych operacji, obejmują:
  • Automatyczne etykiety raportów wymaganych przez przepisy: dzięki przetwarzaniu języka i rozpoznawaniu wzorców ta nowa funkcja eliminuje ręczne oznakowywanie obowiązkowych raportów (również tych na formularzach 10K i 10Q). Użytkownicy mogą więc skupić się na jakości i weryfikacji raportów i sprawozdań.
  • Inteligentna automatyzacja procesów: pomaga usprawnić zamknięcie finansowe i uzgadnianie kont dzięki zastosowaniu konfigurowalnych i inteligentnych reguł do automatyzacji zadań ręcznych. Automatyzacja dużej części uzgodnień pozwala klientom skupić się na bardziej złożonych kwestiach wymagających ludzkiej oceny.
  • Domyślne inteligentne łączenie kont: automatycznie przewiduje i wprowadza segmenty kodu dla faktur niezwiązanych z zamówieniami zakupu w oparciu o uczenie maszynowe. Dzięki temu klienci mogą zautomatyzować rutynowe wprowadzanie danych oraz skrócić czas przetwarzania faktur, a system poprawia przewidywania przy dalszym użytkowaniu.


Lepsze decyzje dzięki planowaniu predykcyjnemu — przedsiębiorstwa mogą sporządzać i szybko realizować inteligentne plany, wykorzystując do tego nowe funkcje, takie jak:
  • Inteligentne zarządzanie wydajnością: odkrywa trudne do zauważenia wzorce danych, aby dostarczać przydatne i kontekstowe informacje we właściwym czasie, pomagając poprawić jakość i wpływ decyzji finansowych i operacyjnych na biznes.
  • Funkcje planowania i budżetowania przedsiębiorstw i projektów: łączą planowanie i budżetowanie z zarządzaniem projektami w celu usprawnienia realizacji strategicznych planów korporacyjnych i kontroli zatwierdzonych projektów.
  • Zarządzanie ciągłością biznesową: funkcja ta pomaga klientom przygotować się na czynniki ryzyka w zakresie operacji i bezpieczeństwa spowodowane przez niespodziewane zdarzenia. Dzięki tym funkcjom działy finansowe mogą szybko oceniać ryzyko, dokumentować i zatwierdzać plany odzyskiwania oraz na bieżąco informować kadrę kierowniczą, aby zminimalizować konsekwencje dla reputacji, operacji i finansów.


Lepsza produktywność i praca grupowa dzięki cyfrowym asystentom: proste i atrakcyjne dla użytkownika funkcje konwersacyjnych i kontekstowych interfejsów obejmują: Project Time Entry: przewiduje przebieg czasowy projektu, upraszcza wprowadzanie zadań i wydatków oraz uzgadnia procesy na koniec miesiąca dla specjalistów ds. projektów.

Rozszerzone platformy współpracy: pomaga zespołom współpracować na popularnych platformach, w tym SMS, Slack i Microsoft Teams.

Źródło: www.oracle.com/pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT