przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy Workflow w sektorze MSP Systemy Workflow w sektorze MSP
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym Przemysł 4.0 w sektorze lotniczym
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową? Czy Polska spóźni się na kolejną rewolucję przemysłową?
Donec ornare Donec ornare
Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem Czas na SaaS! Gwarantowane korzyści przeważają nad przewidywanym ryzykiem
Rzeczywistość internetowa Rzeczywistość internetowa
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
Scandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits". Projekt polega na wdrożeniu kilku modułów oferowanych przez Comarch: Comarch Loyalty Management - jako główny mechanizm zarządzania i administracji programów lojalnościowych, Comarch Customer Engagement oraz Comarch Smart Analytics.


REKLAMA:
 
 
Comarch Loyalty Management zapewni platformę do obsługi ponad 4 milionów członków programu lojalnościowego „EuroBonus”, który jest przeznaczony dla klientów indywidualnych. Nowa platforma będzie w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 27 linii lotniczych, które podobnie jak SAS są członkami Star Alliance. Te same moduły zostaną dostarczone przez Comarch do prac przy programie "SAS Credits". To rozwiązanie jest specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie „SAS Credits” ma prawie 45 tys. członków w 20 krajach na całym świecie.

Ponadto innowacyjny i specjalnie zaprojektowany przez Comarch program lojalnościowy dla SAS będzie gromadzić i analizować bazę danych pasażerów oraz dokonać skutecznej segmentacji rynku. Dzięki zebranym danym, operator będzie mógł dostosować swoje oferty handlowe do potrzeb klientów.
Decyzja podjęta przez SAS o wyborze naszego narzędzia do zarządzania programem lojalnościowym jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Umowa z przewoźnikiem dowodzi, że marka Comarch jest postrzegana jako wiarygodny i godny zaufania partner, co na rynku skandynawskim, oprócz wysokiej jakości produktów, jest niezbędne w biznesie – mówi Piotr Kozłowski, wiceprezes Comarch Consulting.
Dotychczas SAS korzystał z własnego systemu do zarządzania programem lojalnościowym, który wymagał modernizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom rynku. To skłoniło SAS do szukania innowacyjnej i niezawodnej platformy informatycznej, aby znacznie poprawić ofertę lojalnościową dla klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz cargo. Cieszymy się, że wybraliśmy właśnie to rozwiązanie i liczymy na efekty współpracy z Comarch – mówi Peter Muld, Business Chief Information Officer, SAS Group IT.
Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


 

  • navireo 315x270
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eq system banner2