Cushman & Wakefield wdraża strategię transformacji cyfrowej AI+
W 2024 roku międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield ogłosiła bliską współpracę z Microsoft w celu wdrożenia zaawansowanego zestawu rozwiązań sztucznej inteligencji (AI). Jest to element nowej strategii transformacji cyfrowej AI+ firmy, mającej na celu rozwój sektora nieruchomości komercyjnych (CRE), umożliwiając stosowanie AI na dużą skalę przy jednoczesnym doskonaleniu operacji, dostaw dla klientów i zarządzania danymi.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Dotychczas osiągnięte rezultaty w pracy z AI od 2018 roku to m.in. redukcja czasu cyklu operacyjnego o 80% oraz obniżenie kosztów łańcucha dostaw klientów, dzięki zastosowaniu autorskich metod optymalizacji. W Polsce zespół Cushman & Wakefield pracuje nad kolejnymi sposobami na praktyczne wykorzystanie nowych narzędzi tak, aby odpowiedzieć na faktyczne potrzeby identyfikowane wśród klientów z różnych segmentów rynku. Jako część AI+ – nowej strategii transformacji cyfrowej firmy, napędzanej przez AI i opartej na własnych danych oraz partnerstwach – Cushman & Wakefield rozwija cyfrowe procesy, dostawy dla klientów i zarządzanie danymi, aby stworzyć nowy standard branżowy dla CRE, jednocześnie zwiększając własną efektywność.

Koncentrujemy się na kluczowych dla wsparcia i rozwoju biznesu obszarach – automatyzacji procesów, data science oraz wykorzystaniu mechanizmów business intelligence do pracy z naszymi zagregowanymi zasobami danych. Automatyzacja dotyczy na przykład dokumentacji transakcyjnej, analiz ryzyka czy oceny lokalizacji nieruchomości. Z kolei narzędzia BI pozwalają na automatyzację raportowania do klientów, uwalniając ich od archiwizowania plików, a także np. przygotowanie wieloaspektowych analiz rynkowych i dotyczących konkretnych portfeli nieruchomości. Naszym nadrzędnym celem jest ciągła implementacja innowacji wspierających pracę i zwiększających efektywność każdego z naszych ekspertów - mówi Mateusz Brzeziński, Head of Automation EMEA, Business Intelligence Lead CEE & Nordics, Cushman & Wakefield.


Usługa Azure OpenAI

W ramach realizacji strategii AI+ wdrażana jest usługa Azure OpenAI – rozwiązanie AI generatywne oparte na chmurze oferujące klientom szereg możliwości, w tym dostęp do najnowocześniejszych modeli AI. Umożliwia ona tworzenie niestandardowych copilotów, czyli asystentów AI, którzy mogą poprawić doświadczenie klienta, zwiększyć efektywność operacyjną i wzmocnić przewagę konkurencyjną.

Platforma umożliwia programistom tworzenie, wdrażanie i zarządzanie rozwiązaniami AI dla różnych scenariuszy i domen. Niektóre z funkcji Usługi Azure OpenAI to uczenie maszynowe, usługi kognitywne, framework dla botów, przetwarzanie języka naturalnego, rozpoznawanie mowy i inne.

W praktyce daje to m.in. większe możliwości w zakresie analizy ogromnych zbiorów danych rynkowych. Pomaga w identyfikacji trendów, prognozowaniu zmian cen oraz zapotrzebowania na określone typy nieruchomości. Przekłada się to na możliwości generowania i opracowania większej liczby raportów dla naszych klientów przez ekspertów Cushman & Wakefield specjalizujących się w badaniach rynku - tłumaczy Mateusz Brzeziński.


Microsoft Technology Centers (MTC)

Centra Technologii Microsoft (MTC), z których Cushman & Wakefield może korzystać w ramach współpracy, to zaawansowane ośrodki, w których Microsoft prezentuje swoje produkty i technologie klientom biznesowym w ponad 50 lokalizacjach na całym świecie. Architekci MTC’s Microsoft współpracują z partnerami akademickimi, branżowymi i rządowymi, aby zapewnić postęp w dziedzinie AI z pozytywnym wpływem na społeczeństwo.

W ramach tych jednostek Cushman & Wakefield ma dostęp do najnowocześniejszych badań, narzędzi i czołowych specjalistów Microsoft i jego partnerów, aby rozwijać rozbudowane, elastyczne aplikacje wykorzystujące funkcje AI.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top