Od lat w Grupie Symfonia prowadzimy politykę koncentrowania się na klientach, aktywnie zachęcając ich do zgłaszania opinii i rekomendacji. Nowo uruchomiony program Symfonia Lab jest ustandaryzowaniem tej polityki – wdrażamy metodologię do współpracy z użytkownikami. Podnoszenie poziomu doświadczeń, a więc wyższa jakość rozwiązań, przekładają się na zadowolenie klientów oraz ich lojalność. Grupa Symfonia powiększa się, jednocześnie podejmując aktywności celem wzmocnienia przewagi konkurencyjnej – komentuje Aneta Jarczyńska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu i Komercjalizacji w Grupie Symfonia.
Za wprowadzenie i rozwój programu odpowiada Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Grupie Symfonia. Przyjęta strategia obejmuje usystematyzowanie metod i procesów pracy z użytkownikiem. Na potrzeby Symfonia Lab przeprowadzone zostały szkolenia zespołu projektowego w zakresie obowiązującej metodologii.
W pierwszej fazie funkcjonowania programu Symfonia Lab do procesu badawczo-rozwojowego zostali zaproszeniu aktualni użytkownicy rozwiązań Symfonii. W dalszej perspektywie rozwiązanie zostanie otwarte również dla zewnętrznych, potencjalnych odbiorców oprogramowania.
Źródło: www.symfonia.pl