Comarch w nowej odsłonie

COMARCHPortal korporacyjny Comarch w języku polskim i angielskim zyskał nowy, odświeżony wizerunek.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 

Przeprojektowaniu uległa strona główna portalu oraz strony dedykowane poszczególnym biznesowym branżom. - Głównym celem odświeżenia portalu Comarch było nadanie mu charakteru lekkości i nowoczesności. Chłodna biznesowa elegancja zamknięta w projekcie graficznym – mówi Łucja Majczak-Burek, koordynator do spraw komunikacji internetowej w Comarch. – Zmiana witryny Comarch była także następstwem ewolucji w prezentacji oferty produktowej spółki, zwłaszcza w biznesowej przestrzeni branż i dedykowanych im usług oraz produktów – dodaje Ł. Majczak-Burek.
Obowiązujący dotychczas wygląd portalu został opracowany 2-3 lata temu. W międzyczasie w projektowaniu witryn internetowych nastąpiły ogromne zmiany. Wpływ na to miała nie tylko dostępność nowych technologii, ale też rozwój interfejsów mobilnych na urządzenia takie jak iPad czy iPhone oraz nacisk na wysoki poziom „User Experience”. Stąd właśnie powstała inicjatywa odświeżenia wizerunku Comarch w Internecie i dopasowania go do obowiązujących obecnie trendów – mówi Małgorzata Siwiec, kierownik marketingu w Sektorze Telekomunikacji i jedna z osób aktywnie zaangażowanych w projekt. – Obecny wygląd strony www.comarch.pl przygotowany został w wyniku wielu godzin pracy, zarówno koncepcyjnej, jak i kreatywnej. Myślę, że decyzja o „liftingu” portali była słuszna – efekt mówi zresztą sam za siebie.
Kreacja nowego portalu korporacyjnego została przygotowana wspólnie z agencją marketingu zintegrowanego SoInteractive, która była odpowiedzialna za koncepcję graficzną, prace wykonawcze i wdrożeniowe.
W zakresie współpracy nad portalem korporacyjnym Comarch mamy z agencją SoInteractive już spore doświadczenie i sukcesy. W 2012 r. strona internetowa Comarch została laureatem konkursu Złota Strona Emitenta V w kategorii spółki należące do indeksu sWIG80. W drugim etapie konkursu Comarch uzyskał maksymalną liczbę punktów wśród wszystkich ocenianych witryn – tłumaczy Łucja Majczak-Burek.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top