Przemiana cyfrowa w sektorze produkcyjnym: Jak systemy ERP podnoszą standardy efektywności produkcyjnej

Cyfrowa transformacja to nieunikniony proces, który zmienia oblicze wielu branż, w tym także przemysłu produkcyjnego. W miarę jak technologie…

System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

5 najczęściej popełnianych błędów w I fazie wdrożenia systemu ERP, których lepiej uniknąć dla dobra projektu

Czy możemy się spodziewać startu nowego systemu pierwszego stycznia? - to pytanie może usłyszeć dostawca, podpisując z klientem w…

Od Excela do oprogramowania ERP: Dlaczego firmy powinny dokonać zmiany?

W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym firmy często muszą dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych…

Dobry system ERP – jakie ma cechy?

Zanim wybierzesz system informatyczny w swoim przedsiębiorstwie, zapewne zastanawiasz się nad tym, które z dostępnych rozwiązań rynkowych jest…

Krócej, szybciej, taniej. Nadchodzi technologiczna era “light”?

Co nagle, to po diable - mówi przysłowie, które przestrzega przed decyzjami podejmowanymi w pośpiechu. W branży IT przestaje mieć jednak ono…

Previous Next Play Pause
loading...
IT SOLUTIONS
APS
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

ERP

loading...
ERP

BUSINESS INTELLIGENCE

loading...
BUSINESS INTELLIGENCE

ECM

loading...
ECM

CRM

loading...
CRM

CLOUD COMPUTING

loading...
CLOUD COMPUTING

BEZPIECZEŃSTWO IT

loading...
BEZPIECZEŃSTWO IT
loading...
RYNEK IT

Salesforce logo Salesforce Sales Cloud

(Salesforce)

 

Salesforce Sales Cloud to platforma do zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą, procesami obsługi klientów i marketingiem. Rozwiązanie jest dedykowane wszystkim uczestnikom procesu sprzedażowego – handlowcom i reprezentantom oraz menedżerom.

 


 

Ogólny opis systemu:

Salesforce Sales Cloud to udostępniana w Chmurze platforma do całościowego zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą oraz procesami obsługi klientów i marketingu. Funkcjonalność platformy obejmuje zarządzanie (planowanie, realizację, monitoring) aktywnościami sprzedażowymi, zarządzanie informacją o klientach i potencjalnych klientach, komunikację z klientami, zarządzanie lejkiem sprzedaży (dowolne etapy procesu, szanse sprzedażowe), prognozowanie sprzedaży, raportowanie z procesów oraz wyników, a także czat (wewnętrzny lub zewnętrzny do wymiany nie tylko informacji, ale również plików) oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi.

Platforma zapewnia zarządzanie kalendarzem oraz komunikacją e-mail z możliwością synchronizacji z użytkowanymi systemami komunikacji, kalendarzami i do wymiany plików. System jest dostępny on-line na wszystkich systemach operacyjnych urządzeń mobilnych.

Dedykowane branże:
Wszystkie branże


Docelowy użytkownik:Szef sprzedaży, właściciel firmy, zarząd, handlowiec, przedstawiciel / reprezentant handlowy

Ilość zrealizowanych wdrożeń:Ponad 130 000 wdrożeń na całym świecie

Preferowane platformy bazodanowe:

System hostowany jest w Chmurze Salesforce


Opisy modułów:










Zarządzanie kontaktami (z klientami, partnerami, siecią sprzedaży)

Zarzadzanie szansami sprzedaży (lejek sprzedażowy)

Zarządzanie potencjalnymi klientami (zdarzenia, relacje, proces – lejek sprzedażowy)

Warstwa raportów z procesu sprzedaży, aktywności i wyników użytkownika, aktywności i wyników zespołu

Kokpity użytkownika – możliwość modelowania indywidualnych interfejsów dla użytkownika

Integracja z urządzeniami mobilnymi

Prognozowanie sprzedaży

Współpraca w zespole sprzedażowym Integracje e-mail

Obieg informacji i zatwierdzeń – Workflow and Approval Zarządzanie regionami w procesach sprzedaży i kampaniach marketingowych

Dane ze sprzedaży Synchronizacja w zakresie wymiany i współdzielenia plików

Konsola wspierająca wewnętrzną pracę zespołową w obszarze sprzedaży i marketingu

Monitorowanie i raportowanie z wyników sprzedaży

Zarządzanie komunikacją z partnerami

Zarządzanie kampaniami marketingowymi


Czas wdrożenia:
Zależny od poziomu złożoności projektu. Od kilku godzin.

Wymagania techniczne:
Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top