Przemiana cyfrowa w sektorze produkcyjnym: Jak systemy ERP podnoszą standardy efektywności produkcyjnej

Cyfrowa transformacja to nieunikniony proces, który zmienia oblicze wielu branż, w tym także przemysłu produkcyjnego. W miarę jak technologie…

System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

5 najczęściej popełnianych błędów w I fazie wdrożenia systemu ERP, których lepiej uniknąć dla dobra projektu

Czy możemy się spodziewać startu nowego systemu pierwszego stycznia? - to pytanie może usłyszeć dostawca, podpisując z klientem w…

Od Excela do oprogramowania ERP: Dlaczego firmy powinny dokonać zmiany?

W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym firmy często muszą dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych…

Dobry system ERP – jakie ma cechy?

Zanim wybierzesz system informatyczny w swoim przedsiębiorstwie, zapewne zastanawiasz się nad tym, które z dostępnych rozwiązań rynkowych jest…

Krócej, szybciej, taniej. Nadchodzi technologiczna era “light”?

Co nagle, to po diable - mówi przysłowie, które przestrzega przed decyzjami podejmowanymi w pośpiechu. W branży IT przestaje mieć jednak ono…

Previous Next Play Pause
loading...
IT SOLUTIONS
APS
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

ERP

loading...
ERP

BUSINESS INTELLIGENCE

loading...
BUSINESS INTELLIGENCE

ECM

loading...
ECM

CRM

loading...
CRM

CLOUD COMPUTING

loading...
CLOUD COMPUTING

BEZPIECZEŃSTWO IT

loading...
BEZPIECZEŃSTWO IT
loading...
RYNEK IT

sap logoSAP CRM

(SAP)

 

SAP CRM jest kompletnym rozwiązaniem do zarządzania całością procesów biznesowych związanych z obsługą klienta. Zawiera ono moduły wspierające zarówno działania marketingowe, jak i proces sprzedaży oraz serwis. Wdrożenie SAP CRM umożliwia firmom uzyskanie pełnych i aktualnych danych w dowolnym miejscu, także za pomocą urządzeń mobilnych.
 

 
Ogólny opis systemu:




SAP CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem, wspierającym całość procesów biznesowych związanych z szeroko pojętą obsługą klienta. Dzięki SAP CRM, firmy wszystkich branż mogą w sposób kompleksowy planować, realizować i analizować skuteczność podejmowanych przez siebie działań marketingowych i sprzedażowych.

Najnowsza wersja tego rozwiązania – SAP CRM 7.0 – posiada nowy, w pełni personalizowany i intuicyjny interfejs użytkownika, oparty na technologii WWW. Dzięki niemu, możliwe jest elastyczne dostosowanie zakresu prezentowanych informacji oraz dostępnych funkcjonalności systemu do indywidualnych potrzeb użytkownika, a otwarta technologia umożliwia łatwą integrację systemu z innymi aplikacjami (w tym również firm trzecich).


Dedykowane branże:

Rozwiązanie SAP CRM skutecznie wspiera procesy obsługi klienta w firmach wszystkich branż


Przykładowe wdrożenia:











Firmy.:

  • Grupa Żywiec,
  • Wolters Kluwer Polska,
  • Polkomtel,
  • Carlsberg,
  • Osram,
  • Wydawnictwo Szkolne PWN Sp. z o.o.,
  • Lotos Paliwa,
  • Toyota Bank,
  • Cardif Ubezpieczenia na Życie Polska S.A.,
  • Deutsche Bank PBC S.A.

Docelowy użytkownik:

Średnie i duże przedsiębiorstwa


Ilość zrealizowanych wdrożeń:

Powyżej 10


Preferowane platformy bazodanowe:Oracle, Microsoft, IBM, SAP

Opisy modułów:













Zarządzanie Marketingiem – funkcjonalność zawierająca moduły do analizy, planowania, rozwoju oraz realizacji działań marketingowych na każdym etapie interakcji z klientem. Jako główna platforma marketingowa, aplikacja ta daje sprzedawcom pełny wgląd w działanie przedsiębiorstwa, ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych i kompleksową realizację procesów marketingowych.

Zarządzanie Sprzedażą – umożliwia planowanie i prognozowanie sprzedaży a także obsługę regionów, kont, kontaktów, działań, okazji, ofert, zamówień, konfiguracji produktów, cenników, płatności oraz umów. Dzięki kompleksowemu zarządzaniu procesem sprzedaży, moduł ten pomaga wykorzystywać do maksimum istniejące kanały sprzedaży, a także skutecznie poszukiwać nowych źródeł przychodu.

Zarządzanie Serwisem – umożliwia zwiększanie dochodów i rentowności usług serwisowych dzięki funkcjom wspierającym ich sprzedaż i marketing, a także dzięki zarządzaniu umowami, gwarancjami, zainstalowanym sprzętem i zasobami oraz naprawom wykonywanym we własnym zakresie lub w punkcie serwisowym. Centra telefonicznej obsługi klienta, usługi w terenie oraz usługi elektroniczne gwarantują elastyczne opcje realizacji.

Centrum obsługi klienta - zwiększenie lojalności klienta, obniżenie kosztów oraz zwiększenie przychodów poprzez przekształcenie centrum obsługi klienta w strategiczny kanał dostaw na potrzeby marketingu, sprzedaży oraz usług. Aplikacja wspiera działania telemarketingowe, sprzedaż telefoniczną, pomoc techniczną dla działów informatycznych i działów kadr, a także zarządzanie centrum obsługi klienta

Analityka CRM – aplikacja kluczowa w procesie segmentacji klientów, definiowania najbardziej przychodowych grup odbiorców czy produktów. Dostarcza także informacji o skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych i wydajności działów usługowych. Jest głównym narzędziem monitorowania wysokości i efektywności sprzedaży.


Czas wdrożenia:

6 do 12 miesięcy


Wymagania techniczne: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top