System ERP dla producenta słodyczy

Dynamicznie rozwijająca się spółka z branży cukierniczej, Dagny – producent słodyczy dla sieci Tesco i Carrefour, podjęła decyzję o kompleksowym wdrożeniu Comarch CDN XL. Implementację systemu ERP prowadzi firma Infortes z Wrocławia.
W 2006 Zarząd spółki Dagny rozpoczął trudny proces restrukturyzacji i zatrudnił zespół specjalistów do przeprowadzenia koniecznych analiz i zmian. Nadrzędnym celem nowego Zarządu stało się uzdrowienie ekonomiki przedsiębiorstwa.
Kompleksowe wsparcie informatyczne stało się nieodzownym wymogiem dalszego rozwoju firmy – mówi Krzysztof Mazurek, szef marketingu w Dagny. – Dziś stoimy u progu zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Postawiliśmy na doświadczonych specjalistów, sprawdzoną kadrę i informatyczne wsparcie. Cel, który chcemy osiągnąć w tym roku, to bezproblemowe przejście z systemu „każdy pracuje u siebie” na system „nowoczesna informacja należy do całej spółki” – dodaje Krzysztof Mazurek. – Ostatnie sześć miesięcy poświęciliśmy na zapoznanie się z ponad 17 prezentacjami ofert firm wdrażających zintegrowane systemy wspomagania zarządzaniem firmą. To był gigantyczny wysiłek. Działy księgowości, kadr, zakupów, sprzedaży, marketingu oraz magazynu z cierpliwością słonia przyglądały się nowoczesnym rozwiązaniom poszczególnych oferentów.
O sukcesie Comarch CDN XL zdecydowały wizyty referencyjne, aktualność nowoczesnej myśli integrującej źródła Informacji i kompetencje zespołu firmy wdrażającej Infortes z Wrocławia. System ERPComarch CDN XL został wybrany ze względu na możliwość zapewnienia rzetelnej informacji, dzięki której przedsiębiorstwo może trafnie decydować o planach produkcyjnych, rozwoju oferty produktowej czy strategii sprzedażowej.
Argumentem, który przekonał mnie do wybranego systemu była profesjonalna prezentacja dyrekcji handlowej Comarch – mówi Mariusz Nasiborski, prezes Zarządu Dagny. – Comarch jest gwarantem utrzymania i rozwoju programu, a na tym nam przecież najbardziej zależało – dodaje Mariusz Nasiborski.
Zakres wdrożenia obejmuje wszystkie strefy funkcjonalne przedsiębiorstwa. Implementowane moduły to m.in. Zarządzanie Produkcją, Zamówienia, Handel-Sprzedaż, Import, Księgowość, Środki Trwałe, Business Intelligence, CRM , Comarch Mobile, ECOD oraz HR – Kadry i Płace. Dagny postawiła na internetową platformę B2B. Na takich decyzjach zyska nie tylko Dagny, ale także jej klienci i dostawcy. Obecnie trwa w Nysie analiza przedwdrożeniowa, a uruchomienie pierwszych modułów, na których pracować będzie 11 jednoczesnych użytkowników, zaplanowane jest na drugą dekadę stycznia 2011 roku.

Spółka Dagny to polski specjalista w produkcji lizaków i cukierków. Szacuje się, że co 5 krówka zjadana w Polsce pochodzi właśnie z zakładu w Nysie. Wyposażona w najnowocześniejsze certyfikaty ISO 22000, BRC i IFS Dagny dostarcza swoje produkty w markach własnych sieci Tesco i Carrefour do pięciu krajów Unii Europejskiej. Ostatnim hitem sprzedaży firmy są marki Malowane Lizaki i Alpejskie Krówki. W końcu sierpnia 2010 roku ruszy nowa witryna www.malowane.com – portal gier i zabaw dla dzieci. Planowane są nowe inwestycje i dalszy rozwój portfolio produktowego. Dagny obecne jest co roku na międzynarodowych targach słodyczy ISM w Kolonii.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top