Boyriven Polska z system ERP Microsoft Dynamics Nav

CSF Polska zakończyła trzymiesięczne wdrożenie rozwiązania klasy ERP Microsoft Dynamics Nav 4.0 w firmie Boyriven Polska. Dzięki niemu firma zarządza procesami handlowymi osiągając coraz wyższe zyski.


Decyzja o związaniu przyszłości firmy z systemem ERP Microsoft Dynamics Nav wynikała z konieczności przede wszystkim zapewnia firmie możliwości raportowania i analizowania danych do centrali firmy we Francji oraz zagwarantowania spójności danych z pozostałymi 12 filiami w Europie i Azji.

Boyriven Polska zajmuje się dystrybucją części i akcesoriów do przyczep, naczep i pojazdów przemysłowych, zatem najważniejszym obszarem dla firmy jest zarządzanie procesem sprzedaży, zakupów oraz gospodarką magazynową i na tych właśnie obszarach skupiona była uwaga firmy wdrążającej. Cele zakładane przed wdrożeniem zostały osiągnięte, a firma odniosła szereg dodatkowych korzyści w postaci m.in.:

  • możliwości szybkiej weryfikacji danych dot. wysokości sprzedaży, marży, rentowności czy rotacji towarów
  • możliwości tworzenia własnych zestawień i raportów analitycznych
  • możliwości bieżącej kontroli zarówno stanów magazynowych jak i wartości zapasów
  • możliwości planowania zapotrzebowania na towary i uzupełniania stanów magazynowych w odpowiednim momencie (firma dystrybuuje ok. 200 pozycji towarowych)
  • możliwości zapewnienia klientom dostaw bezpośrednio od swoich dostawców co znacząco skraca czas oczekiwania na towar i wpływa na wzrost satysfakcji klienta z poziomu obsługi
  • możliwości kontroli stanu rozrachunków w czasie oraz księgowania rozliczeń płatności.

Współpraca pomiędzy firmami przebiegała w przyjaznej atmosferze sprzyjającej osiągnięciu zakładanych celów. Wdrożenie zostało zakończone w terminie przewidzianym w harmonogramie, zrealizowane zostały wszystkie zaplanowane elementy wdrożenia, włącznie z szeregiem szkoleń dla pracowników Boyriven Polska.

Plany rozwoju systemu ERP są nadal związane z CSF Polska. W ramach usługi wsparcia świadczonej dla klienta Boyriven Polska będzie miał zapewnione m.in. wsparcie bieżącej pracy swoich pracowników, rozbudowę dodatkowych funkcjonalności, a przede wszystkim pewność, iż mogące się pojawić problemy zostaną w szybki i profesjonalny sposób rozwiązane.

Źródło: www.csf.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top