ifsNiesłabnące skupienie na wysokiej jakości usług i zachowaniu zgodności to główny powód wdrożenia nowego, skalowalnego rozwiązania IT.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że linie lotnicze PSA Airlines (PSA), spółka zależna w całości należąca do linii lotniczych American Airlines oraz jeden z najszybciej rozwijających się regionalnych operatorów w rejonie Ameryki Północnej, wybrała rozwiązanie IFS Maintenix do obsługi zapotrzebowania na remonty posiadanej floty.

Ten najnowszy kontrakt wdrożeniowy nastąpił krótko po niedawnym podpisaniu umów z innymi wiodącymi liniami lotniczymi, takimi jak Copa Airlines, Cape Air oraz Southwest Airlines. Odzwierciedla on zainteresowanie amerykańskich przewoźników oprogramowaniem IFS Maintenix, niezależnie od rozmiaru firmy.

Jest to pierwsze zamówienie od czasu nabycia przez firmę IFS firmy Mxi w styczniu 2017 roku.

Jako dobrze prosperujący przewoźnik działający pod egidą największych linii lotniczych na świecie, firma PSA rozpoczęła niedawno strategiczny plan wzrostu, którego celem jest ponad dwukrotne zwiększenie liczby posiadanych samolotów w porównaniu z rokiem 2014: z 49 do 115, a nawet do 150 samolotów Bombardier CRJ. By wyjść naprzeciw rosnącym potrzebom operacyjnym, konieczne było zastąpienie przestarzałego systemu do zarządzania remontami — nowoczesnym, skalowalnym rozwiązaniem, które znacząco zredukowałoby konieczność bazowania na procesach ręcznych i stanowiłoby siłę napędową dla zwiększenia standaryzacji i efektywności procesów całego łańcucha zarządzania remontami.

Po wnikliwej analizie oferty rynkowej firma PSA zadecydowała o wdrożeniu rozwiązania IFS Maintenix w celu zapewnienia pełnej obsługi funkcjonalności MRO w działach projektowania, planowania, bieżącej obsługi technicznej i zarządzania materiałami. Poprzez zarządzanie prowadzone w sposób zautomatyzowany i w czasie rzeczywistym linie lotnicze PSA Airlines stawiają krok wymagany do osiągnięcia założonych celów strategicznych, jednocześnie skupiając się na zgodności z misją firmy, czyli na zapewnieniu bezpieczeństwa, wysokiej jakości usług i zachowaniu zgodności.
Działające w bardzo konkurencyjnym środowisku linie lotnicze PSA Airlines mogą się poszczycić najwyższym poziomem jakości świadczonych usług i wydajności operacyjnej dzięki wzorowo utrzymywanej flocie, profesjonalnemu i zaangażowanemu personelowi oraz punktualności” — mówi Gary Pratt, wiceprezes ds. remontów i projektowania w firmie PSA Airlines. „Podczas procesu ewaluacyjnego rozwiązanie IFS Maintenix od razu wybiło się na pierwszy plan. To rozwiązanie nowoczesne, elastyczne i przyjazne użytkownikowi — właśnie takie, jakiego potrzebujemy do zarządzania remontami i kontroli zgodności.
Scott Helmer, wiceprezes ds. sektora lotnictwa i obrony w korporacji IFS, dodaje:
Za każdym razem, gdy firma tak uznana, jak PSA Airlines, dołącza do społeczności naszych klientów, jest to dla nas powód do ogromnej dumy. Ta współpraca świadczy o tym, że branża lotnicza widzi i uznaje korzyści biznesowe płynące z posiadania systemu zapewniającego obsługę techniczną floty lotniczej zgodnie z założonymi standardami, w sposób oszczędny i przewidywalny. Cieszymy się na myśl o bliskiej współpracy z liniami PSA Airlines w celu dalszego umacniania jej pozycji wśród najlepszych marek obecnych na regionalnym rynku usług lotniczych.
Rozwiązanie IFS Maintenix to w pełni zintegrowana, sieciowa i obsługująca technologie mobilne platforma zaprojektowana specjalnie pod kątem obsługi pełnego spektrum remontów samolotów. Oferuje ono funkcje obejmujące kontrolę przepływu pracy, graficzne planowanie działań remontowych, dostęp do aktualnych danych z miejsca prowadzenia prac remontowych i obsługę dokumentacji elektronicznej, umożliwiając firmom lotniczym wszelkich rozmiarów maksymalizację zysków generowanych przez kluczowe zasoby.

Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top