IFSFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, została określona mianem lidera za swoje rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem serwisowym w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” opracowanym przez Williama McNeilla, Michaela Maoza i Jasona Wonga i opublikowanym 22 grudnia 2014 r. Ocenia się, że to kluczowe inwestycje firmy IFS w stworzenie kompleksowego i otwartego rozwiązania do zarządzania przedsiębiorstwem serwisowym przyczyniły się do umieszczenia firmy IFS w obszarze liderów w „Magic Quadrant” firmy Gartner.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Cieszymy się, że zostaliśmy uznani za lidera w raporcie „Magic Quadrant for Field Service Management” firmy Gartner. Wierzymy, że jest to świadectwo naszego rozwoju i sukcesu w zakresie oferowania najlepszych produktów dla firm serwisowych z różnych sektorów” − powiedziała Cindy Jaudon, prezes IFS Americas odpowiedzialna z ramienia zarządu za Centrum Doskonalenia IFS w zakresie rozwiązań serwisowych. „Uważamy również, że odzwierciedla to nasze możliwości w zakresie globalnego dostarczania rozwiązań i ciągłe dążenie do rozwijania sieci partnerów, co pozwala naszej firmie oferować rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, w tym również przy eksploatacji infrastruktury liniowej, a także w zakładzie produkcyjnym, siedzibie klienta lub warsztacie naprawczym, dosłownie w każdym środowisku, w którym konieczne jest zarządzanie usługami serwisowymi. Nazywamy to The Power of Any — mocą wszechstronności, którą oferujemy w rozwiązaniu IFS Zarządzanie przedsiębiorstwem serwisowym.
Według raportu główne czynniki rozwoju w branży to wzrost wykorzystania technologii chmury i mobilności. Niedawne badanie firmy Gartner dotyczące zarządzania serwisem w terenie wykazało, że 85% respondentów już korzysta z aplikacji do mobilnego zarządzania usługami serwisowymi lub planuje je wdrożyć w ciągu najbliższych 24 miesięcy. Ponadto mobilność była jednym z trzech kryteriów najczęściej branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji dla ponad 60% odpowiadających.

Jak mówi dalej Jaudon:
Uważamy, że nasza pozycja lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner w dziedzinie zarządzania serwisem, podobnie jak niedawno zdobyta pozycja lidera w raporcie „Magic Quadrant” w kategorii pojedynczych rozwiązań ERP przeznaczonych dla średnich przedsiębiorstw skoncentrowanych na produktach opublikowanym w listopadzie 2014 r., jest efektem naszego ciągłego zaangażowania w tworzenie innowacji, poprawę jakości oraz zapewnianie najłatwiejszego we wdrożeniu i obsłudze oprogramowania.
Firma Gartner nadaje firmom miano lidera na podstawie następujących kryteriów: „Liderzy oferują niezawodny mechanizm harmonogramowania, skalowalny na potrzeby tysięcy techników; wykazują się wizją, która definiuje rozwój rynku w zakresie zastosowania technologii w celu ułatwienia osiągania celów biznesowych przez pracowników świadczących usługi serwisowe. Liderzy potrafią realizować projekty zgodnie z tą wizją, oferując produkty i usługi oraz prezentując wyraźne, konkretne wyniki biznesowe w formie zwiększenia przychodów i dochodów. Liderzy mogą pochwalić się pomyślną realizacją wdrożeń swoich rozwiązań u znaczących klientów w Ameryce Północnej, w rejonie EMEA oraz w regionie Azji i Pacyfiku w wielu sektorach, czego dowodem jest ponad 1000 użytkowników korzystających z ich produktów. Inni dostawcy na rynku porównują się z liderami, naśladują lub kopiują ich strategie i taktykę. Liderzy mają silną pozycję na rynku, opartą na dużym zapleczu informatycznym, i wpływają na tendencje rynkowe w każdym zakresie, w jakim dokonano oceny ich działalności. Użytkownicy ich oprogramowania czują, że zyskują przewagę nad innymi firmami w sektorze”.

Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top