ZPC Vobro inwestuje w technologie mobilne

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro, dostawca ponad 100 rodzajów wyrobów czekoladowych oraz ponad 40 gatunków ciastek, wdrożyły system mobilny Asseco Business Solutions wspomagający działania sprzedażowe w terenie. Aplikacja klasy SFA usprawniła codzienną pracę przedstawicieli handlowych oraz pozwoliła kadrze zarządzającej Vobro na lepszą kontrolę pracy reprezentantów terenowych.
Głównym zadaniem sił sprzedażowych Vobro jest współpraca handlowa z klientami i promowanie oferty w sklepach, którymi się opiekują. Posiadając ponad 100 pozycji w asortymencie kierownictwo Vobro odczuwało potrzebę usprawnienia tego procesu, zwiększenia jego skuteczności i unowocześnienia form sprzedaży. Dlatego też firma zdecydowała się na wdrożenie narzędzi informatycznych umożliwiających, dzięki urządzeniom mobilnym, zdalny dostęp do informacji handlowych z dowolnego miejsca i o każdej porze.

System Mobile Preselling umożliwił przedstawicielom handlowym Vobro przede wszystkim stały dostęp do aktualnych i historycznych danych na temat konkretnych klientów oraz do informacji na temat poziomu realizacji indywidualnych planów sprzedaży. Program również w pełni zautomatyzował przyjmowanie i realizowanie zamówień oraz usprawnił prowadzenie działań promocyjnych, dzięki wykorzystaniu oferowanych przez system funkcjonalności zarządzania promocjami czy też ekspozycjami u klienta. Menedżerowie otrzymali natomiast stały dopływ informacji na temat poziomów cenowych, efektywności akcji promocyjnych, oferty firm konkurencyjnych, a także potencjału poszczególnych punktów sprzedaży. Ponadto mogą oni teraz łatwiej zarządzać siecią reprezentantów, szybciej i dokładniej analizować efekty ich działań oraz planować ich obowiązki.
Dzięki aplikacji mobilnej Asseco Business Solutions dysponujemy obecnie najnowszymi danymi dotyczącymi sprzedaży w poszczególnych grupach asortymentowych produktów, co jest niezwykle istotne przy planowaniu i realizacji zamówień. Skrócenie obiegu dokumentów, szybsze podejmowanie decyzji, a także lepsza analiza i planowanie zadań w terenie – wszystko to ma ogromny wpływ na wzrost efektywności naszych przedstawicieli handlowych, a tym samym na poziom obsługi klientów – powiedział Marcin Drumiński, Dyrektor Wykonawczy w ZPC Vobro.
ZPC Vobro współpracuje z Asseco Business Solutions od 2010 roku. Firma korzysta już z systemu ERP, wspomagającego zarządzanie firmą oraz z aplikacji WMS, usprawniającej funkcjonowanie magazynu wysokiego składowania.

Źródło: ASSECO BUSINESS SOLUTIONS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top