Cyclone Polska wybiera ERP SYKOF

sykomDo grona użytkowników systemu ERP SyKOF dołączyła firma Cyclone Polska sp. z o.o. Jest to polski oddział kanadyjskiej firmy produkującej części dla największych światowych potentatów lotniczych. Firma Cyclone posiada aktualnie cztery wysoko wyspecjalizowane fabryki, a obecnie rozpoczyna swoją działalność produkcyjną w Polsce, otwierając w Kraśniku nowoczesny zakład produkcyjny.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Ze względu na specyfikę branży lotniczej konieczne jest zachowanie wysokich standardów jakościowych produkowanych wyrobów. Produkowane wyroby muszą spełniać określone normy narzucone przez odbiorców. Wymusza to zastosowanie ścisłych procedur kontroli jakości oraz nadzoru nad procesami produkcyjnymi. Wymagania gwarancyjne narzucają konieczność jednoznacznej identyfikacji podzespołów i materiałów użytych do wytworzenia danego wyrobu, a także umożliwienia prześledzenia całego procesu produkcyjnego.

Firma Cyclone jest certyfikowanym dostawcą części do samolotów takich firm jak Airbus, Boeing, Lockheed Martin, Saab, Embraer, Bombardier. Kontakty z zagranicznymi kontrahentami wymuszają sporządzanie wielojęzycznych wersji np. faktur sprzedażowych. Ze względu na wymagania zarządu także sprawozdania finansowe, np. bilans czy rachunek zysków i strat muszą być przygotowywane w języku angielskim. Dzięki definiowalnym szablonom wydruku dostępnym w systemie ERP SyKOF możliwe jest wygenerowanie powyższych dokumentów bezpośrednio z systemu. System ERP SyKOF umożliwia także automatyczne rozliczanie transakcji walutowych, co znacznie usprawnia pracę działu finansowo-księgowego.

Cyclone Polska działa w specjalnej strefie ekonomicznej, co powoduje, że firma podlega specjalnym regułom, np. w kwestii rozliczania podatku VAT i dochodowego. Konieczne jest także sporządzanie wielu sprawozdań i raportów dostosowanych do wymogów specjalnej strefy ekonomicznej. Wielowymiarowe analizy dostępne w systemie ERP SyKOF pozwalają na uzyskanie zestawień zawierających żądane dane.

Wdrożenie systemu ERP SyKOF już w początkowym etapie działalności firmy Cyclone w Polsce ułatwiło wprowadzenie odpowiednich procedur oraz zorganizowanie optymalnego przebiegu procesów biznesowych. Rozwiązania zaproponowane przez zespół wdrożeniowy konsultantów Sykom pozwoliły na wprowadzenie wielu usprawnień.

Modułowa budowa systemu ERP SyKOF umożliwia dostosowanie go do potrzeb rozwijającej się firmy. Wraz z poszerzaniem działalności system obejmować będzie kolejne obszary funkcjonalne. Do tej pory wdrożenie systemu ERP SyKOF w Cyclone Polska objęło następujące moduły: księgowość, kadry i płace, płatności bankowe, e-Dokumenty, środki trwałe, gospodarka magazynowa, zaopatrzenie, kasa, zakup oraz sprzedaż.

Źródło: www.sykom.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top