Nowy system usprawnia pracę doradców Provident Polska

BONAIRFirma Bonair wdrożyła system zarządzania środkami pieniężnymi Cash&Go w Provident Polska. Nowy system został uruchomiony w oparciu o autorską platformę Bonair - CasePro6. Głównym zadaniem systemu jest usprawnienie pracy Doradców Klientów i Kierowników Operacyjnych.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Bezpośrednią przyczyną, dla której Provident Polska zdecydował się na wdrożenie nowego systemu, była chęć zmiany sposobu podejmowania gotówki z banku przez Doradców Klienta. Dotychczas odbywało się ono na podstawie czeków. Jednak wraz z rozwojem firmy i jej otoczenia biznesowego, zdecydowano się na opracowanie specjalnego systemu Cash&Go, który pozwoli zastąpić czeki innymi sposobami, np. wypłatami z bankomatów. Jednym z ważniejszych zadań nowego systemu jest więc monitoring i zarządzanie limitami środków pieniężnych udostępnianych Doradcom Klientów.
Trzon systemu do zarządzania środkami pieniężnymi stanowią listy: osób, zleceń, wypłat, umów, przydziałów gotówki, z poziomu których istnieje możliwość uruchamiania wielu procesów, zaimplementowanych zgodnie z procedurami i regulacjami Provident Polska. Cash&Go znacznie upraszcza przyznawanie środków pieniężnych poprzez automatyzację procedur. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy i czasu, a jednocześnie pozwala na wyeliminowanie błędów – mówi Eryk Czajkowski, Kierownik ds. Doskonałości Biznesu i szef wdrożenia nowego systemu w Provident Polska.
Duży nacisk położono na mobilność nowego systemu - jest on dostępny na komputerach i tabletach. Dodatkowo platforma CasePro6 jest znacznie bardziej przyjazna i intuicyjna w obsłudze. Jej ważną cechą jest również możliwość pracy zdalnej poprzez przeglądarkę.

Kolejnym kanałem komunikacji systemu Cash&Go są sms-y, które dla części pracowników stanowią jedyną formę kontaktu z platformą. Wiadomości tekstowe służą do uruchamiania procedur, informują między innymi o wynikach procesów, zadaniach do wykonania, czy ewentualnych nadużyciach. System reaguje tylko na sms-y wysyłane ze służbowych telefonów użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji.
Ważnym wymogiem nowopowstającego systemu była jego integracja z zewnętrznymi systemami działającymi w Provident Polska. Część z nich nie pozwalała na wymianę danych ze środowiskiem zewnętrznym, takim jak systemy bankowe. System Cash&Go wymienia informacje zarówno z wewnętrznymi systemami Provident Polska - hurtownią danych i bazą Webauthorization, jak i z zewnętrznymi systemami bankowymi - mówi Elżbieta Wojtalik-Rudko, starszy analityk Bonair S.A. Platforma Bonair integruje systemy klienta, transferuje pomiędzy nimi komunikaty, dostosowuje ich formaty, przekształcając heterogeniczne środowisko w spójny, sprawnie działający system informatyczny – dodaje Elżbieta Wojtalik-Rudko.
Rozwiązanie Bonair zostało wybrane w drodze przetargu. Opracowanie i wdrożenie systemu prowadzono etapowo. W kwietniu 2015 r. sporządzona została analiza sytuacji, a miesiąc później rozpoczęto trzymiesięczne prace związane z przygotowaniem systemu. Pierwsze testowe implementacje miały miejsce w sierpniu, a pilotażowa wersja produkcyjna została wdrożona w połowie listopada 2015 roku. Docelowo system ma obsługiwać ok. 10 tys. osób i 50 oddziałów na terenie całej Polski. Następnym krokiem będzie realizacja modułu umożliwiającego dokonywanie wypłat za pomocą kart.

CasePro to platforma klasy BPCM (Business Process Content Management), wspierająca kompleksową obsługę procesów biznesowych i zarządzanie informacją. System dostarcza upoważnionym osobom odpowiednie dane we właściwym czasie. Firma Bonair, specjalnie na potrzeby Provident, opracowała nową wersję tej autorskiej platformy.

Źródło: www.bonair.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top