InsERT Partnerem Roku Microsoft

insertInsERT, krajowy lider rynku oprogramowania dla MSP, otrzymał tytuł Partnera Roku Microsoft. Producent został nagrodzony za stworzenie aplikacji vendero, która otwiera setkom tysięcy małych i średnich firm dostęp do e-biznesu.
 

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
InsERT został wyróżniony tytułem Partnera Roku podczas tegorocznego zjazdu polskich partnerów Microsoftu, w którym uczestniczyło ponad 400 specjalistów: integratorów, dystrybutorów i deweloperów. Spółka otrzymała nagrodę za stworzenie aplikacji vendero – prostego i wygodnego sposobu na zaistnienie z biznesem w Internecie.
Istniejemy na rynku producentów oprogramowania od ponad 20 lat. Większość naszych klientów to firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw i do nich właśnie, poprzez rozbudowaną sieć kilkuset partnerów, kierujemy nasze programy wspierające sprzedaż, księgowość czy kadry i płace – mówi Aleksander Greinert, wicedyrektor ds. sprzedaży w InsERT S.A. – Większość naszych klientów poszukuje tradycyjnych, pudełkowych rozwiązań, jednak mimo to zauważamy, że duża ich część zaczyna dostrzegać lub już dostrzegła korzyści płynące ze stosowania rozwiązań typowo chmurowych. Dzięki możliwościom Azure websites i innych technologii chmurowych zbudowaliśmy aplikację e-commerce, za pomocą której nasi klienci mogą w naprawdę łatwy sposób tworzyć własne sklepy internetowe i proste witryny bez posiadania zaawansowanej wiedzy. Skalowalność chmury dała nam możliwość zaoferowania kolejnego, bardzo przydatnego w biznesie rozwiązania i to w dobrej cenie – dodaje Aleksander Greinert.
System vendero pozwala nawet niewielkim firmom łatwo zaistnieć w Internecie. Aplikacja otwiera drzwi do e-handlu użytkownikom systemów z linii InsERT GT oraz InsERT nexo, które w codziennej działalności wykorzystuje ponad 1/3 małych przedsiębiorstw handlowych w Polsce. Dzięki vendero, szybko i wygodnie, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW, można założyć i uruchomić sklep internetowy, witrynę z ofertą lub firmowy serwis. Intuicyjny kreator prowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Gotowe szablony oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji, a zawartość, układ i kolorystyka serwisu mogą być w dowolnym momencie modyfikowane. Powstałym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

Użytkownicy aplikacji mają m.in. dostęp do dokładnych zestawień zamówień, co pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup – i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu. Dzięki integracji z Subiektem wszystkie wybrane towary i usługi z systemu handlowego automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta. Aplikacja umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności internetowych PayU. Mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich np. o stanie realizacji zamówienia.

Źródlo: www.insert.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top