Jak system SAP ERP i HICRON POS Solution wspomaga zarządzanie siecią piekarni

Firmy branży retail, handlu detalicznego i hurtowego, sprzedaży i dystrybucji, z racji unikalnści procesów biznesowych, wymagają dedykowanych rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie. Należą do nich między innymi SAP ERP dostosowane do potrzeb branży retail oraz HICRON POS Solution (Point of Sale).
Wśród firm korzystających z wdrożonych przez HICRON rozwiązań IT znajduje się Piekarnia Pod Telegrafem - sieć ponad 160 punktów piekarniczo cukierniczych zlokalizowanych w pięciu województwach w Polsce.

Wśród firm korzystających z wdrożonych przez HICRON rozwiązań IT znajduje się Piekarnia Pod Telegrafem - sieć ponad 160 punktów piekarniczo cukierniczych zlokalizowanych w pięciu województwach w Polsce. Jak SAP ERP wspiera procesy biznesowe w sieci piekarni?

Celem wdrożenia systemu SAP ERP w Piekarni Pod Telegrafem była pełna automatyzacja sprzedaży, optymalizacja działania firmy, a także wdrożenie standardów zarządzania jakie reprezentują firmy zachodnie.
…Jakość naszych wyrobów i wzorowa obsługa klienta to dla nas priorytety, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Przy jego wyborze kierowaliśmy się głównie dwoma kryteriami. Po pierwsze, system musiał być wykorzystywany w branży spożywczej, z drugiej strony chcieliśmy, aby był jak najbardziej otwarty i prorozwojowy…. – mówi Roman Smolarski, Prezes Zarządu w firmie Piekarnia Pod Telegrafem. System SAP ERP wdrażany przez HICRON doskonale spełnia te wymagania. Jego zastosowanie przez liderów branży piekarniczej w Europie daje nam bezpieczeństwo obsługi wszystkich procesów. Jednocześnie doświadczenie HICRON w indywidualizacji rozwiązań SAP daje nam pewność dostosowania rozwiązania do naszych unikalnych wymagań - wyjaśnia.
Kontrola sprzedaży i niższe koszty dzięki POS HICRON Solution

Do aplikacji wspierających sprzedaż w Piekarni, zaproponowanych przez HICRON, należy nowatorskie rozwiązanie HICRON POS (Point of Sale) Solution. Funkcje rozwiązania obejmują m.in. obsługę płatności gotówkowych i bezgotówkowych, rejestrację zwrotów towarów, współpracę z urządzeniami wagowymi, sprzedaż za pomocą czytnika kodów paskowych, składanie zleceń zakupu, ich realizację i obsługę, inwentaryzację i raportowanie, zarządzanie cenami i wiele innych.
Rozwiązanie HICRON POS w Piekarni Pod Telegrafem będzie wykorzystywane przede wszystkim w celu usprawnienia zarządzania sprzedażą i zatowarowaniem, a także ułatwienia przepływu informacji między centralą firmy, a jednostkami odpowiedzialnymi za sprzedaż detaliczną. W punktach sprzedaży detalicznej, osoby odpowiedzialne za sprzedaż będą korzystać bezpośrednio z dobrodziejstw systemu SAP ERP mając dostęp do bieżących informacji np. na temat cenników, rodzajów i ilości towarów, promocji, etc.... Przeprowadzane przez punkty sprzedaży detalicznej transakcje będą automatycznie odzwierciedlane w systemie centralnym - SAP ERP, dając między innymi możliwość bieżącego raportowania wyników osiąganych przez punkty sprzedaży – mówi Robert Stiller, Business Solution Architect w firmie HICRON.
Oprogramowanie HICRON POS pozwala istotnie obniżać koszty operacyjne dzięki zastosowaniu elastycznego i konfigurowalnego modelu biznesowego w którym uruchamiane są wskazane przez użytkownika procesy. Przy użyciu oprogramowania HICRON pracownicy administracyjni i sprzedawcy mogą szybko i sprawnie zmieniać reguły dotyczące zapasów i cen, stosować nowe rabaty, dodawać promocje i wprowadzać zmiany w zakresie strategii zatowarowania magazynów centralnych i punktów sprzedaży detalicznej.

Źródło: www.hicron.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top