20 mln Euro za "lojalność" z COMARCH S.A.

Comarch systemy ERP, CRM, HR, Business IntelligenceWiodący światowy koncern energetyczny podpisał ramową umowę z Comarch na budowę, wdrożenie, integrację i utrzymywanie globalnego systemu lojalnościowego opartego o rozwiązanie Comarch AURUM LoyaltyCare. W ramach umowy, której wartość w zależności od liczby krajów może osiągnąć 20 milionów Euro, Comarch wdroży swój system w najważniejszych dla koncernu rejonach geograficznych. Umowa ramowa obejmuje podpisane do tej pory kontrakty ze spółkami zależnymi koncernu dotyczące wdrożenia systemu w jednym z krajów zachodnioeuropejskich o wartości 4,1 mln Euro. System będzie hostowany w Polsce, w centrach danych Comarch. Aktualnie prowadzone są negocjacje z przedstawicielstwami koncernu w kolejnych krajach na całym świecie.


- Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że jeden z największych na świecie koncernów energetycznych zaufał nam jako solidnemu dostawcy i wybrał Comarch spośród bardzo licznej grupy światowych producentów systemów lojalnościowych. Potwierdza to bardzo wysoką jakość naszych systemów informatycznych. Mamy nadzieję, że ten kontrakt otworzy nam drzwi do kolejnych umów w sektorze energetycznym na całym świecie. - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch SA

System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare
jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla sektora handlu, przemysłu i usług. System lojalnościowy należy do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwia tworzenie programów marketingowych i lojalnościowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top